Jump to content
Annons

Nytt artistnamn - Missing Identity


JamZam

Recommended Posts

Tjena, har presenterat mig här förr, men nu har jag kört igång ett nytt artistnamn som endast kommer släppa musik som håller än högre standard än förr. Har storsatsat på mitt första projekt, som är en låt vid namn 'Missing Identity ft. None Like Joshua & Veela - Chains' som har fått över 7000(!) views på YouTube på bara tre dagar. Min Facebook-sida har dock fått mindre uppmärksamhet och hela poängen med det här projektet var att få folk dit för att sätta en bra grund för mina framtida släpp... så om ni vill gå in där är det välkommet 🙂 (även gratis nedladdning av låten där)

Och eftersom det inte finns nån reklam- eller skryt-avdelning på forumet så hittade jag inget bättre ställe att lägga detta än här. Hoppas det funkar och inte räknas som spam 🙂 Här är låten iallafall:

Missing Identity på Facebook (gratis nedladdning!):

http://www.facebook.com/officialmissingidentity

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

... över 7000(!) views på YouTube på bara tre dagar. Min Facebook-sida har dock fått mindre uppmärksamhet...

... så hittade jag inget bättre ställe att lägga detta än här. Hoppas det funkar och inte räknas som spam...

Jag brukar "spamma" musik- och sitetips-avdelningen.

Youtube är nog mer gångbart än Facebook, tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar "spamma" musik- och sitetips-avdelningen.

Youtube är nog mer gångbart än Facebook, tror jag.

Ah, logiskt. Om jag nånsin vill visa mer musik här skriver jag där 😛 Och jo, YouTube är populärare än Facebook. Speciellt när dom som lägger ut låten redan har 6800 prenumeranter 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, logiskt. Om jag nånsin vill visa mer musik här skriver jag där 😛 Och jo, YouTube är populärare än Facebook. Speciellt när dom som lägger ut låten redan har 6800 prenumeranter 🙂

Jag har bara två prenumeranter. Men jag skulle trots det ha råd med en helkväll på krogen om alla som lyssnat bidrog med en krona/lyssning.

Youtube är förinstallerat på många mobiler och alla har tillgång dit utan krångel. Däremot Myspace och Soundcloud, och kanske Facebook, kräver medlemskap och specialappar som inte är förinstallerade, ...eller flash. Youtube har varit snabba på att anpassa sig. De övriga skulle jag inte ens pröva om jag fick en musiklänk skickad (för det funkade ju inte sist).

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...