Jump to content
Annons

Producent sökes för produktivt samarbete


Elvis3

Recommended Posts

Tjipp,

Jag är en låtskrivare som utifrån en bas med etablerat samarbete vill intensifiera min produktion med ytterligare connections.

Jag själv skriver pop, rock, ballader, country-rock och dansband.Jag jobbar i Cubase 4 med bas-, gitarr- och trumpluggar. Spelar lite akustisk gitarr. Jag tror mig ha mina färdigheter i melodi, text och arrangemang.

Jag söker producent som kan skapa sound, mixa och få till helheten. Spelar du elgitarr är det ingen nackdel...

Har deltagit i svensktoppen nästa ett par gånger och där även stått på scen men det är nog inget för framtiden.

Mitt mål är att fortsätta bygga en låtbank och parallellt med det pitcha mot olika förlag (detta pågår redan).

Det samarbete jag föreslår är att vi delar på rättigheterna till verken vi skapar.

Jag finns i Växjö och Norrköping

Hoppas det finns intresse

Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons

Hej!

Jag driver produktionsbolaget Vildljud Productions. Jag har spelat gitarr i 20 år, både el och akustisk gitarr. spelar även trummor och munspel. Jag är även certifierad musikproducent och ljudtekniker och har många års erfarenhet av musikproduktion. Kika in på min sida och/eller maila mig på martin@vildljud.se om det verkar intressant.

Redigerat av Hitmanslim
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...