Jump to content
Annons

Hjälp att lägga blås


Panzerfaust

Recommended Posts

Någon som har lust att lägga lite blås på en låt jag jobbar med. Har hitills bara lagt logics egna fula blås som en slask. Får gärna vara riktiga instrument eller någon bra plugg så som vir2 mojo. Kan skicka över en bouncad fil eller nåt.

Har tänkt mig trumpet, sax och trombon. I sin helthet spelas dessa unisont nästan hela låten med undantag från några tersstämmor här och där.

Redigerat av Panzerfaust
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad är det för typ av musik? Inte omöjligt att jag kan hjälpa dig. Hur bråttom är det? Jag spelar trumpet själv och har börjat använda vir2mojo ganska nyligen.

Mvh, Per

Lite Soul/pop -aktigt. Inga konstigheter. Enda jag begär är att det låter äkta. Alltså inte synth-blås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite Soul/pop -aktigt. Inga konstigheter. Enda jag begär är att det låter äkta. Alltså inte synth-blås.

Spelade in en liten fras. Det är sax och trombon i Mojo och jag som spelar trumpet. Kan skicka en mp3 så får du själv bedömma om soundet funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tjabba! Vet inte om du redan fått hjälp.... Men jag spelar klarinett ☺️ Och kan säkert slänga in en liten truddelut i din låt om du vill? (Har spelat i snart 10 år så ta inte fel pga. min ålder) Kan spela det mesta, blues, jazz, pop om det är så xD eller till och med lite 70-tals rock! Om det är intressant så kan du väl pm:a så kan jag skicka nån liten test fil! PEACE! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...