Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Letade runt lite pÄ forumet efter nÄgon liknande trÄd men hittade ingen.. Men den kanske redan finns bara att jag missat!

TĂ€nkte att vi annars kunde ha en trĂ„d för musik som spelas ur högtalarna just nu. TĂ€nkte att det kan vara en bra inspirations- och tipskĂ€lla! 😉

Just nu lyssnar jag pĂ„ Andy Stott och lĂ„ten New Ground. Elektroniskt flum! 😉

http://www.youtube.com/watch?v=0U3oGO3jVpI

Annons
Postat

Hittade denna igÄr... Riktigt bra!

Postat

Bara för att det Àr fredag eftermiddag, dags att gÄ hem frÄn jobbet, partynerverna kittlar och jag har haft jÀvligt mycket kul i samband med den hÀr lÄten:

• Gilla 1
Postat (redigerat)

HÀr Àr en lÄt av henber77 och lÄten spelades in efter att henber77 endast spelat gitarr i nÄgra mÄnader. Henber77 kommer att slÀppa ett album sommaren 2012

Redigerat av Henber77
Postat

Bandet The Bronx (frÄn Los Angeles...) spelar rockig punk som Àr helt ok:

http://www.youtube.com/watch?v=rbjqedslBpg

DÄ de blev ombedda att göra en akustisk spelning gjorde de inte som andra och bara spelade sina vanliga lÄtar fast akustiskt. I stÀllet bytte de stil helt till mariachi och har sedan dess slÀppt tvÄ mariachi-plattor dÀr de kallar sig Mariachi El Bronx

http://www.youtube.com/watch?v=nKZbj_DP6Yo

Postat

Jag vet inte om det Àr nÄgon som egentligen lyssnar igenom lÄtarna, men den hÀr lyssnar jag pÄ just nu, en onsdagsförmiddag vid 10:30, nÀr jag sitter och bygger försÀkringssystem:

persuader (oregistrerad)
Postat

UppptÀckte Bulletproof Tiger frÄn Canada för ett par dgr sedan

sÀtter sprÀtt pÄ mina öron

Postat

UrsÀkta drivkraft men hÀr har du grejorna med nÀstan samma titel, denna platta hör definitivt till en av vÀrldshistoriens bÀsta; Heaven and Hell m. Black Sabbath, jag tokdiggar den fortfarande som nu fast det var 1982 den dök up haha,m gick varm i lumpen ocksÄ 1984:

Postat

Med all respekt för dina preferenser Florian, jag Ă€r inget Black Sabbath fan alls. 🙂

SjÀlvklart uppskattar jag de uppenbara klassikerna för vad de Àr. Stycket du lagt upp hÀr har jag faktiskt aldrig hört tidigare.

Fridens

Postat

Med all respekt för dina preferenser Florian, jag Ă€r inget Black Sabbath fan alls. 🙂

SjÀlvklart uppskattar jag de uppenbara klassikerna för vad de Àr. Stycket du lagt upp hÀr har jag faktiskt aldrig hört tidigare.

Fridens

Med all respekt för dina med :-)

Viis elektronika och blipp Àr störtskön medans annan inte, samma med allt för tusan, det finns vissa guldkorn, fridens liljor pÄ dig med***

Postat

Trevlig trÄd.

Lite smygreklam. Jag sitter hÀr och lyssnar pÄ min egna lÄt sÄdÀr lagom egocentriskt.

Bra lĂ„t, en förutsĂ€ttning för att göra musik Ă€r att gilla det man gör annars kan man lĂ€gga ner. SĂ„ med andra ord det Ă€r inte egocentriskt att lyssna pĂ„ sin egen musik 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.