Jump to content
Annons

-


blouis

Betyg  

3 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      0


Recommended Posts

Annons

Jag fick liv i länken. Först trodde jag du skojade. Men sedan fattade jag att det var allvarlig och då blev det kul. Det är första gången jag hör slikt här på forumet.

Det låter tyvärr inget vidare. Arrangemanget är ju hyfsat intressant. Lite rörigt, inte så tajt, lite off ibland. Plus att det låter som att ni sjunger in i en kaffeburk. Inspelningen är under all kritik. Mycket dålig briljans. Inspelat i mono i en lokal med dålig akustik? Låter så iallafall. Micka upp ordentligt arbeta med att mixa och ta bort lite brus och annat. 😉

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Sätt en mick till varje sångare. I all sån här real group liknande musik brukar det ju vara eq:at så att te x han som sjunger bas har väldigt mycket bas på sin mick få man får samma tyngd i musiken som om det hade varit en elbas. Nu låter allt lite avlägset och tunnt, men jag hör ju att det är en liveinspelning. Prova att göra en riktig inspelning så blir det spännande att höra. Ni är tonsäkra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...