Jump to content
Annons

Ursäkta språket. WTF?


DrivKraft

Recommended Posts

Nu har jag precis skapat en tråd i avdelningen "säljes". Varför syns inte min annons på startsidan?

Detta är inte första gången detta sker. Jag har tidigare försökt annonsera ut saker här men de dyker aldrig upp.

What

The

FUCK?

I och med att diskussionerna på detta forumet sjunker till allt lägre nivåer och tekniken bakom siten lämnar mycket att önska så funderar jag på att avsluta mitt medlemskap här.

Posta en annons? Nope.

Ladda upp en låt? Nope.

Ha Forum Studio som startsida men så gott som varje dag mötas av trådar där det gnälls dels på forumet och dess tekniska brister, dels internt jävla skitsnack mellan medlemmar? CHECK!

Här är iallafall min annons - //forum.studio.se/index.php/topic/90726-bytes-realistic-concertmate-mg-1-moog-slim-phatty/

MVH

Anders (gnällig)

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo jag blir lite gnällig när mitt favoritforum strular. Har haft Forum Studio som startsida i flera år och är här och läser varje dag. Deltar kanske inte alltid i alla ämnen men jag är här och har lärt mig en hel del under åren, svarar och hjälper där jag kan.

Hoppas nyheterna som presenteras i januari fixar mycket av det som deltagarna har åsikter om, så att ämnen kan handla om de som de borde handla om. Musikrelaterat.

Fridens.

Jag ser annonsen nu, och sugen blir man 🙂 men jag har inte råd.

Du har ingen Slim Phatty liggandes nånstans då? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Jag hittade ett fel i den feed som ligger till grund för de senaste ämnena på startsidan. Nu ska ska det vara åtgärdat. Ursäkta omaket det medförde!

Tack också Bengan för att du PM:ade - har varit mitt inne i en period av konserter och flytt, så jag har haft (och har) ovanligt lite tid att läsa på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...