Jump to content
Annons

Nyhetstips! Hur lång tid ska det egentligen behöva att ta för att godkänna?


KillwithSkill

Recommended Posts

Hur lång tid ska det egentligen behöva ta för en admin/mod att godkänna ett nyhetstips?

Jag gjorde ett nyhetstips den 1a Nov om UAD och släppet av mjukvara 6.1. Idag har det gått två veckor och den ligger fortfarande kvar under nyhetstips.

Ihop med tre andra som ligger där och väntar att bli godkända.

Detta har vart uppe på tapeten förut Men nu får ni banne mig skärpa er.

Ni är ju rätt snabba med att slänga saker å ting i papperskorgen, där det kan ta bara nån minut!

Och sist så var argumentet att "det postas för mycket skräp". Och jag brukar gå in på nyhetstips då & då och med tanke på hur pass skalman-action det är här så har jag då aldrig sett en falsk eller dålig nyhet!

Om det ska fortsätta så här så är det totalt poänglöst att posta nåt! 😏

Nyheter ska vara nytt och inte gammalt!

Visst det kommer alltid att vara en nyhet för någon att jorden är rund. Men detta är ju bara för löjligt!

"-Tja, visste du att vi har vart på månen?"

"-Men du... blixten, tog du Porschen hit eller?"

😉

Nyhetstips

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)

Jag tror att nåt hände vid uppdateringen av forumet.

Tidigare fick jag alltid ett meddelande om jag som moderator behövde agera.

Det har nog gjort att vi reagerar en aning långsamt på både nyheter och låtgodkännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att nåt hände vid uppdateringen av forumet.

Tidigare fick jag alltid ett meddelande om jag som moderator behövde agera.

Det har nog gjort att vi reagerar en aning långsamt på både nyheter och låtgodkännande.

Ja om du nu vet om detta att det ligger en massa nyhetstips och väntar på att bli godkända, varför hamnar dom då inte under nyheter? Eller är du inte MOD?

Dessutom så syns ju inte folks kommentarer förrän ni har godkänt...

Nyheterna hamnar ju i skuggan så fort dom hamnar utanför forumets startsida, då dom inte kan bumpas så fort nån skriver nåt i tråden...

Ordet 'Nyheter' har fått en helt annan klang. Det hinner mögla innan det publiceras!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Verkar vara nåt som inte riktigt är som det ska just med nyhetstipsdelen.

Jag kan inte godkänna nåt, bara avslå. Så det är nog möjligt att bara Olsberg och redaktionen godkänner i denna avdelning.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)

Jag slängde in ett bra tips på där pluggar såldes för 11$ 11-11-11 några dagar innan för att folk skulle hinna se och den komma upp som nyhetstips. Jo tjena att den dök upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...