CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 (redigerat) Vem skulle inte bli det av alla elchocker. Mhm... Fast nu går han loss big times i Baronessans pres.tråd 😳 Redigerat 7 december 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 o rly mäh. 😛 Jag hänger inte ute på forat direkt, tog en sväng runt nu bara. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Martin är nästan ett troll... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 hehe, det e rätt skön beskrivning av internettroll på wiki. xD "Internettroll, eller bara troll, är Internetslang för användare som medvetet skriver ett stort antal provokativa, märkliga, ickerelevanta eller oseriösa diskussionsinlägg på Internetforum (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram en känslomässig debatt, ofta utanför själva ämnet för huvuddiskussionen. Trollen ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt och föder ilska, vanmakt och skadar sinnesstämningen hos övriga användare som hugger på de krokar de lägger ut. Om trollen inte ignoreras eller blockeras kan de ibland lyckas ta död på forum." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Finns det något dokumenterat fall där ett troll verkligen har sänkt ett forum? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 LÄNKA TRÅDEN DÅ 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 (redigerat) Nämen den jag såg var bara den presentationstråden me hon pryltjejjen. Redigerat 7 december 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Nu ska jag te skolan såatte. Hedah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Hädåh Memphy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 (redigerat) Åh Gud.... 🤪 Vart är facepalm-smileyn när man verkligen behöver den? 😆 Redigerat 7 december 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Åh Gud.... 🤪 Vart är facepalm-smileyn när man verkligen behöver den? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Ah, reklamen är tillbaka, lovely... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Jag börjar bli sjuk. Och jag som tänkt åka till Orsa över helgen och hälsa på en tjejkompis! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Jag börjar bli sjuk. Och jag som tänkt åka till Orsa över helgen och hälsa på en tjejkompis! 😠 Det är för jävligt! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Jag vet! Jag hatar manliga förkylningar! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Jag blir så aaaaarg! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Jag blir så aaaaarg! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Jag blir så aaaaarg! 😠 Ja me! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 "Lycka till med röven" är inte en fras jag använder mig av varje dag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts