debatt Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Nu går äntligen klockan i Forumet rätt. De kör med debatt-tid - bryr sig inte om att ändra för sommartid, kaxigt sådär...
slejnard Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Hemma! Sett på Tintin. Bra och välgjord. Kapten Haddock rolig. 😮 #6000 låg bara där och väntade 😄 Grattis! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 30 oktober 2011 Postat 30 oktober 2011 Gjorde disko igårkväll. Blev rätt ok med tanke hur snabbt det gick.... http://soundcloud.com/dabene/wiking-motorfamljen-back-2-the
CHAE Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Go moron Längstah! Va gö ni??!! 😮 Jag ska alldeles strax gå till jobbet... Alltså alldeles strax.. ska bara... gäspa färdigt först
CHAE Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Jesus jävlar, Fatso Jr/Sr måste vara den mest plottriga pluggen ever! 😮😠
CHAE Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 jag har höstlov ☺️ Orka va ledig 😏😛 Nu tycker jag att du går ut o plockar upp jordpära så det står härliga till 😠
Naymari Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Orka va ledig 😏😛 Nu tycker jag att du går ut o plockar upp jordpära så det står härliga till 😠 jordpära? Menar du pantofflor/päror/potatis? xD
CHAE Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 jordpära? Menar du pantofflor/päror/potatis? xD Klart jag menar! 😎
CHAE Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Sadam sa ngt bra för ett tag sedan och det var det här med julavatar. Har ni kommit fram till vad det ska bli? 😳
Micke H Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Jul-smileys ska jag skapa ett gäng iallafall. Och jag tror min avatar är rätt lätt att "julifiera". ☺️
CHAE Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Jul-smileys ska jag skapa ett gäng iallafall. Och jag tror min avatar är rätt lätt att "julifiera". ☺️ Din mamma är lätt att julifiera 😮😛 jag ska photoshoppa min avatar Jag ska photoshoppa din mamma 😮😛 Jag är uttråkad och hungrig nu... 😏 * * * Rockfords SHM-tråd gick åt helvete wejääält 😆
Micke H Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Alltså...det där är inte okej din mamma-skämt! Nu får du fan höja nivån lite grand! Ett bra din mamma-skämt är typ om din polare säger att han på sin senaste konsert kom in bakvägen, och du säger "Precis som jag med din mamma, höhö". Skärp till dig nu! 😮😠
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Din mamma är lätt att julifiera 😮😛 Jag ska photoshoppa din mamma 😮😛 Jag är uttråkad och hungrig nu... 😏 * * * Rockfords SHM-tråd gick åt helvete wejääält 😆 Det är lite sandlåda i den tråden. 😳
Naymari Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Alltså...det där är inte okej din mamma-skämt! Nu får du fan höja nivån lite grand! Ett bra din mamma-skämt är typ om din polare säger att han på sin senaste konsert kom in bakvägen, och du säger "Precis som jag med din mamma, höhö". Skärp till dig nu! 😮😠
Recommended Posts