Jump to content
Annons

Söka stipendier


Ollivolli

Recommended Posts

Hej alla!

Nu är det så att stipendier.se gjorde en sökning åt mig, och jag har ett antal stipendier som jag ska söka. Jag har dock aldrig sökt något stipendie förut, och skulle behöva lite tips på vad som kan va bra att få med, och vad man ska tänka på rent allmänt. Ska man ha med CV? Är det ett plus att skicka med en CD med några låtar man gjort?

Jag ska precis börja en musikproducent- och låtskrivar-utbildning, och tänker gå in stenhårt för en framtid som musiker.

Alla tips mottages gladeligen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Har egentligen inga direkta tips att komma med förutom att det är en kanonidé att söka stipendier! Lägger man ner lite tid på det så finns det massor av gratispengar att hämta 🙂 Sökte nåt random stipendie i gymnasiet och fick flera laxar för att endast fylla i en blankett. Störtlöjligt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har egentligen inga direkta tips att komma med förutom att det är en kanonidé att söka stipendier! Lägger man ner lite tid på det så finns det massor av gratispengar att hämta 🙂 Sökte nåt random stipendie i gymnasiet och fick flera laxar för att endast fylla i en blankett. Störtlöjligt! 😄

Kul med svar! 🙂

Ja, det är ju aldrig fel med lite bidrag, särskilt då musikprylar kostar så jäkla mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...