Jump to content
Annons

Hur var det nu man rensade audiofiler?


Egghuvud

Recommended Posts

Upptäckte till min fasa att jag hade 2.7 GB audiofiler på min hårddisk. Jag har inte varit så noga med att döpa dem heller. Hmmm hur rensar man bort dem. Vill minnas att det finns något sätt att lyssna igenom dem utan att importera dem. Finns det något sätt att lyssna så man kan rensa bort alla onödigheter utan at importera in dem? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dessa bör väl ligga i varsitt projekt? I såna fall kan du öppna projektet och titta i Audio Pool vilka ljudfiler som inte används i projektet och ta bort dessa.

Ligger det en hel hög med ljudfiler som är helt osorterade så skulle jag föreslå WinAmp eller dylikt för att lyssna igenom och rensa.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur var det nu man rensade audiofiler?

- Vilken mordisk TrådTitel! KontrA* gör medelst frågan - Varför ska man rensa audiofiler? Smakar dom ens gott? Är inte dom allra

flesta audiofiler snälla snubbar som stillsamt lyssna musik uti sina, måhända e$oteriska dock oftast välljudande, musikanläggningar?

De e humor, de e humor (eller mest trams 🙂?)

Mvh A*

Redigerat av A*udiomaniker
Link to comment
Dela på andra sajter

ibland är jag ett riktigt ägghuvud. Nu fungerar det. Trist bara att det kommer att ta ca trehundra timmar att rensa upp i träsket..... Men man skall väl ta lärdom av sina misstag alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen....... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ibland är jag ett riktigt ägghuvud. Nu fungerar det. Trist bara att det kommer att ta ca trehundra timmar att rensa upp i träsket..... Men man skall väl ta lärdom av sina misstag alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen, alltid döpa audiotracksen.......  😄

Lägg ut dom på Demosidan så kan vi andra få avgöra vilka som ska bort 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Winamp vill inte ta audiofilerna....hmmm vad kan det bero på?

Inspelade med 24-bitars upplösning kanske? Vill minnas att WinAmp inte skall gilla sånt. Tror att 16 eller 32 skall gå bra, Claes borda välan dyka upp snart. Han vet säkert eller Demoniqus 😆

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
sluta med din jävla A* din jävla fjant

Stör mig nåt fruktansvärt på det.

så omoget.

Har du problem med nåt eller ?

Lugna er! Personangrepp är aldrig kul. Vill ni kommentera A*'s språkbruk finns det en tråd för det här.

Jag tycker vi röstar bort fjanten från forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...