Jump to content
Annons

Vill någon sjunga Taxman? (Beatles)


zockey

Recommended Posts

Hej

Jo gott folk, så här ligger det till. Jag går en kurs där det stora slutprojektet är att man ska ta en existerande låt och sedan ska man spela in en imitering av den där man ska göra den så lik orginalet man kan. Jag valde dum som jag är Beatles Taxman. Den är svårare än vad man först kan tro. Nu är jag klar med det mesta förutom gitarrsolot som är en riktig utmaning och det ska jag spela in i morgon. Men det fattas också sång. Man får ta hjälp av andra till just sång och eftersom jag inte är någon vidare sångare så hade jag hoppats att det kanske finns någon här som har lust att göra ett försök? Du behöver absolut inte ha en röst som låter som George Harrison och då behöver inte försöka härma honom heller. Men tanken är att melodin ska följa orginalmelodin så mycket som möjligt. Kan du eller någon annan dessutom sjunga körstämmorna också så vore det ännu bättre. Deadlinen är på måndag så jag börjar bli lite stressad =/ mvh

För backingtrack:

http://www.2shared.com/audio/qXd8a57p/Taxman.html

Redigerat av zockey
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...