Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Saade Àr smÄtt fantastisk. Han gÄr hem överallt, han Àr perfektionist, han ser bra ut.

Det Àr ju synd att han fÄtt en sÄ dÄlig lÄt (jag gillade "Oh mama", men det var ju ett halvt liv sedan).

Jag funderar pÄ om han skulle ha vunnit med just denna lÄt om han, som Tysklands upplÀgg, fÄtt tÀvla med ALLA lÄtar i svenska uttagningarna.

Det verkar nÀstan som att hans bolag slarvar bort honom och litar pÄ att folk röstar pÄ honom oavsett lÄtkvalité.

Kempe sa i en intervju att hans framgÄng bland annat beror pÄ att han lÀgger mer tid Àn andra pÄ texten. GÀller detta Àven "Manboy" och "Popular"?

Hejja Tyskland!

Postat

Hoppas han tar av sig den fÄniga handsken. Otroligt pinsamt.

Faktiskt! Det kÀnns lite ..."eh" med en handske liksom. Jag tycker att han borde burit sydvÀst istÀllet.

Postat

Holland rÀtt ok - kÀndes dock som om man hade hört den förut i flera versioner.

Belgien - lite gÀsp..

Postat (redigerat)

1:an Bosnien-Hurihelvetestavarmanandradelen. - Det lÀt riktigt bra, men jag glömde melodin strax efter.

2:an Österrike - Acapella intro - LĂ„ter pampigt. Helt OK. + för sĂ„ngerskan.

3:an Holland - OK

4 Belgien - Barbershop. SisÄdÀr.

5 Slovakien. Kloningstekniken ligger pÄ framkant hÀr. Söta. Jag Àr dock inte sÄ förtjust i vailande. "Vi har ingen melodi att sjunga sÄ vi improviserar en."

6. Ukraina - Hon som ritar i sand i realtid Ă€r helt fantastisk! Är Ă€nglar en av de mest söndertjatade titlarna. T o m jag har skrivit en. Ordens frasering funkar bra med lĂ„ten. Helt OK bidrag.

7. Moldavien. DÄligt upptrÀdande med strutar pÄ huvudet. Att ha KKK pÄ scen skulle vara mindre förolÀmpande. Dock sÄ vÀxer lÄten nÄgot nÀr jag vant mig.

Redigerat av Erik dP
Postat

Schysst stick.

vadÄ-Àr det nÄgon lovande gitarrist med för framtiden som man borde veta om????

eller trummis eller bassist eller?????

Postat (redigerat)

Bulgarien. RÀtt bra röst, men lÄten hÄller nog inte.

Redigerat av debatt
Postat

Har alltid haft svÄrt för grekiskklingande musik.

Cypern nej.

Hade kunnat rösta pÄ dom enbart för att dom anvÀnder duduk. Kanske bland dom snyggast lÄtande instrumenten.

• Gilla 1
Postat

Hade kunnat rösta pÄ dom enbart för att dom anvÀnder duduk. Kanske bland dom snyggast lÄtande instrumenten.

1124211051_5000_4000_dudukA1.jpg

ifall nÄn undrar

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.