Annons

Skapa en sång dub med plugin.

Rocktroll

Jag såg en video i något forum/kanal jag inte längre kan komma ihåg.

Där tog dom en sångprestation och drog det genom en plugg(som ändrade lite timing och pitch eller liiknande) och bouncade ut ett nytt sång spår som blev en variation av första.

Så istället för att sjunga en gång till så skapade dom en dubb på sången med denna plugin.

Är det någon som vet vad det kan vara för plugg? Eller hur jag kan göra något liknande i logic?

tack för att ni tog er tid at läsa detta.

mvh/ Lelle

Dela på andra sajter

Annons

Nja - "An evaluation copy of CMX may be downloaded for free. The evaluation copy becomes legitimate when you purchase either of the two license options." 😉

Jepp, men deras "evaulation copy" är fullversion och den är inte heller tidsbegränsad. Gratis kanske är fel ord, fullt fungerande demo då. 🙂

Dela på andra sajter

och den är inte heller tidsbegränsad.

Nja, kanske har ändrats på senare tid men såhär skriver dom på sitt forum iaf:

"The evaluation period is 30 days.

They are absolutely uncrippled. The only difference is that after 30 days, you are technically violating the license agreement and starting to build up bad karma. That's it. No tricks, no disabled plugins or features, no nothing. We just require that at the end of 30 days (or before, if you've made up your mind) that you either remove the plugins from your computer, or buy a license. We have no way to force you to do that, and frankly, no desire to go out there and hold a gun to anyone's head via some technological booby-trap, so we just trust you guys to do the right thing, instead. It's easier for us, and better for you, since copy protection that isn't there can't screw up your computer."

☺️

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...