Jump to content
Annons

Svar på trådskaparens fråga


joachime

Recommended Posts

Gilbert, du länkar till en tråd som framförallt diskuterar poängen med dedikerad DAW-dator. På vilket sätt hjälper det TS?

Redigerat av Olsberg
Delat från //forum.studio.se/index.php/topic/84619-focusrite-saffire-pro-24/
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Gilbert, du länkar till en tråd som framförallt diskuterar poängen med dedikerad DAW-dator. På vilket sätt hjälper det TS?

För de som inte är invigda i problematiken med datorer och ljudkort kan denna tråd vara informativ. Trådar i forum är inte bara till för trådskapare och de som svarar, utan även alla som läser och lär av trådarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådar i forum är inte bara till för trådskapare och de som svarar, utan även alla som läser och lär av trådarna.

Det håller jag med om. Samtidigt tycker jag att man ska utgå från att svaret man ger kan vara relevant för TS eller någon med liknande frågeställning. På vilket sätt tycker du att tråden du länkar till är informativ för TS?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får intrycket av att du inte bryr dig om vad som är relevant för TS. Du svarar istället på ett sätt som förhoppningsvis gynnar dig i en för länge sedan låst tråd.

Jag får intrycket av att någon helt och hållet missuppfattar vad jag försöker säga.

TS är uppenbarligen insatt i problematiken och har troligtvis provat en hel del saker och att försöka hjälpa någon i denna sits innebär troligtvis timmar, kanske dygn av korrespondens och i många fall förgäves. TS vet troligtvis även hur man söker i forumet. Vad jag ville göra andra uppmärksamma på är hur verkliga dessa problem faktiskt är.

Jag brukar tycka att du är en vettig medlem men idag blir jag på annat humör 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar tycka att du är en vettig medlem men idag blir jag på annat humör 🙁

Jag tycker att du är en mycket vettig medlem. Men ibland behöver man ta in någon annans synpunkter/perspektiv.

Jag håller med dig om att TS verkar insatt i problematiken. Trots ansträngningar kommer han/hon dock inte vidare. Det kan, mycket riktigt som du påpekade, bero på en "problemdator".

Om vi utgår från det, hur ska TS gå vidare?

Ska han/hon läsa en tråd full av massa internt babbel och bjäbb eller bör han/hon söka andra vägar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att du är en mycket vettig medlem. Men ibland behöver man ta in någon annans synpunkter/perspektiv.

Jag håller med dig om att TS verkar insatt i problematiken. Trots ansträngningar kommer han/hon dock inte vidare. Det kan, mycket riktigt som du påpekade, bero på en "problemdator".

Om vi utgår från det, hur ska TS gå vidare?

Ska han/hon läsa en tråd full av massa internt babbel och bjäbb eller bör han/hon söka andra vägar?

En sista gång:

Länken var inte riktad till TS, utan de som inte är medvetna om att detta problem existerar, något som TS uppenbarligen är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Länken var inte riktad till TS, utan de som inte är medvetna om att detta problem existerar, något som TS uppenbarligen är.

Jag tänker att TS och övriga läsare är mer hjälpta av länk till en tråd som tar upp vilka chipset/moderkort som visat sig kompatibla med Focusrite-produkter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...