Jump to content
Annons

Inaktiva konton raderade


Björn Olsberg

Recommended Posts

Information 2005-01-28: De konton som inte har använts på mer än 9 månader och där antal inlägg har varit noll, och där den registrerade e-postadressen inte är giltig, är raderade.

Den som har skarpa ögon lade märke till att vi hade över 2900 medlemmar i morse, medan siffran i och med rensningen har sjunkit till 2875.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Märkligt...mitt konto försvann också, trots att jag har använt det ett par gånger i veckan de senaste månaderna, visserligen har jag inte gjort mer än kanske 10 inlägg men det var väl nåt vajsing...hursomhelst så funkade det tydligen att registrera mig med exakt samma namn och uppgifter som tidigare :rolleyes:

Ingen större skada skedd alltså eftersom mitt konto inte direkt var välfyllt 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta, du registrerade dig den 25 januari och vi rensade konton den 28:e, inte innan dess. Ditt konto kan inte ha omfattats av rensningen. Kan det vara så att du har registrerat dig för drygt ett par veckor sendan men inte har bekräftat ditt medlemskap via det e-brev som gick ut vid registreringen?

Alla som registrerar sig har två veckor på sig att bekräfta sitt medlemskap innan kontot raderas (EDIT: automatiskt). Innan dess går det inte att posta på forumet.

Mvh,

.björn.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Så här var det: Jag registrerade mig första gången under namnet Gorlum i början av oktober 2004(har jag för mig) och aktiverade mitt konto och gjorde under några månader kanske 8-10 postningar i forumet. Sen så försvann plötsligt alla uppgifter och mitt konto den 25 januari 2005. Jag tänkte att det antagligen hade blivit något tillfälligt fel så jag väntade ett par timmar, men tröttnade rätt så snabbt och registrerade om mig under samma namn igen eftersom jag inte hade så mycket meddelanden i mitt konto. Jag skickade ett personligt meddelande samma dag som också försvann från den jag skickade till(Claes). Antagligen hade detta problem inte så mycket att göra med er utrensning av gamla inaktiva konton eftersom det här hände några dagar innan?

Måste ha blivit något vajsing där men som sagt så är det inga problem för min del eftersom jag inte hade så mycket att hålla reda på. Hoppas bara inte att det råkar hända någon som har massor med postningar och meddelanden 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...