Jump to content
Annons

Profesionell sångare finnes för demoinspelningar


Radar101music

Recommended Posts

Har suttit och läst att ett flertal av er söker efter erfarna sångare. Vi på Radar 101 jobbar med en mycket duktig sångare inför våra demoinspelningar.

Sångaren som har stor erfarenhet inom just sång/inspelning och har tillsammans med Radar 101 levererat demos åt ett flertal världsproducenter. Vi kan leverera sång inom de flesta genres, allt från Pop till Rock.

Radar 101 är ett produktionsbolag med både låtskrivare och producenter, där även producenten Leslie K. Tay ingår som bl a producerat singeln "back before you know it" på Adam Tenstas Grammisvinnande album.

Nedan finner ni lite smakprov på vår sångare.

Gamla demos

Cover på Shontelle - Impossible

Priserna ligger runt 1000 sek/låt beroende på arbetet och inspelningen sker i vår egen studio där vi även mixar rösterna samt lägger till vår egna lilla touch på din låt(om nu så önskas). Är nu ute efter en sångerska så finns det också tillgång till det.

Är låten bra kan vi även hjälpa till att pitcha låtarna då vi har ett väldigt stort kontaktnät i USA och UK. Vi kan nå ut till nästan vem som helst. Allt från Pixie Lott till Miley Cyrus till Chris Brown. Givetvis betyder inte detta att låtarna kommer att bli placerade, utan endast att vi kan få dem att lyssna.

/Radar 101 music group

Redigerat av Radar101music
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Annons

Hej! Letar just nu efter en grym demsångare för mina låtar som ska spelas in i Maj månad.

Det är otroligt viktigt att hitta den typ av sångare som passar låtarna. Så jag tror han skulle passa mycket bra för låtarna i genre RNB/Pop/Soul.

Enda problemet är att jag bor i sthlm.

Men be honom skicka ett meddelande på facebook om han är intresserad så kan vi diskutera. Du kan hitta mig under : Jonathan "Joneri" Feghadu

Looking forward to hear from you

Jonathan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...