Jump to content
Annons

Dagens nöt — köpa SONAR 8.5 Producer


Valle

Recommended Posts

OK, nu ska vi leka en lek. Den går ut på att man ska surfa in på Cakewalks Webbplats och leta upp "ny"-priset för SONAR 8.5 Producer. Alltså inte uppgraderingspriset, utan det pris du betalar som förstagångskund. Och du får endast söka på Cakewalks Webbplats, inte på någon annan sajt.

Så:

1. Öppna en ny instans av er webbläsare

2. Starta någon form av tidtagning

3. Gå in på http://www.cakewalk.com/

KÖR! (Stoppa tidtagningen när ni har hittat priset och meddela det i den här tråden.)

Under tiden: Kommer SONAR X1 Producer verkligen bara att kosta $399? Eller kör Cakewalks sitt sedvanliga bullshit koncept att låta precis varenda jävla stackare lägga ner dyrbar tid på att böka sig genom den hopplöst snåriga webbplatsen bara för att upptäcka att Cakewalk kategoriskt vägrar att "avslöja" andra priser än uppgraderingspriser?

Någon som vet? 🙂

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag förstår, av kvalitetsskillnader och annat, att du är rejält sugen på att bli SONARit, käre Valle!

Du ställer två frågor, och får ett svar:

X1 är precis så billigt som du tror. 399 fusd. Om CW kör på nåt sätt kör ett sedvanligt bs, vetefan, men billigt är det iaf.

Hur man köper 8.5 ny i kartong precis nu... det är en synnerligen motiverad fråga. Du kan inte vänta en vecka på X1?

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår, av kvalitetsskillnader och annat, att du är rejält sugen på att bli SONARit, käre Valle!

He he... No, no, nooo. Been there once (Sonar 1). Om jag skulle överge min bästa polare REAPER så blir det för min f.d. bästis: Samplitude.

X1 är precis så billigt som du tror. 399 fusd. Om CW kör på nåt sätt kör ett sedvanligt bs, vetefan, men billigt är det iaf.

Du är alltså helt säker på att det är NY-pris — dvs, ungefär $200 billigare än SONAR 8.5 Producer?

Hur man köper 8.5 ny i kartong precis nu... det är en synnerligen motiverad fråga. Du kan inte vänta en vecka på X1?

Enligt Cakewalk bullshit-sida kan man "buy Sonar 8.5, get SONAR X1 FREE". Men det framgår givetvis inte hur mycket den kostar; för en förstagångskund.

Men som sagt, ej intresserad.

Och du klarade förresten inte nöten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är alltså helt säker på att det är NY-pris — dvs, ungefär $200 billigare än SONAR 8.5 Producer?

Japp. Skitbilligt.

Enligt Cakewalk bullshit-sida kan man "buy Sonar 8.5, get SONAR X1 FREE". Men det framgår givetvis inte hur mycket den kostar; för en förstagångskund.

Det vore å andra sidan rätt ballt att köpa 8.5 idag för ord pris 6-700(?)USD, och märka om en vecka att X1 kostar 400.

Och du klarade förresten inte nöten.

Jajasajudé

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...