Jump to content
Annons

Är dom seriösa ?


Majja (oregistrerad)

Recommended Posts

Jag tycker det som pågår (pågick?) här är förbannat intressant... man KAN inte komma undan med dåligt rykte på nätet, och alla spår man lämnat får man i nacken... på gott och ont förstås! Det hjälper inte att blunda för det heller, för vid nästa tillfälle någon undrar om Chris & c:o är seriösa, kommer de att googla in på denna tråden... vad blir deras intryck då?

För att inte tala om grupptrycket och sammanhållningen i detta "community"... också på gott och ont! Jag menar, om vi nu säger att Chris är seriös, då är det nästintill mobbing vi håller på med ju! 😉

Finns många psykologiska aspekter och paralleller med IRL... som jag inte har tid att börja älta om.

Men förbannat intressant är det! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Den här överlägsna "jag vet bäst och du fattar ingenting"-stilen både i annonsen och här på forumet spyr jag på.

Men den fick iaf dig att registrera dig här? Inget ont utan gott. 🙂

edit: ändrade från påstående till fråga.. 😉

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför låser inte någon administrator en tråd som denna.....den har ju uppenbarligen utvecklats till smutskastning och tillför inget annat än otrevlig stämning.

Bra idé. Använd knappen Anmäl som ligger till höger om varje inlägg så riskerar vi inte att jag missar något. Jag hinner inte läsa alla inlägg i alla trådar.

Nu låser jag tråden (Tack Neko för anmälning). Jag tror att allas poänger har kommit fram med all önskvärd tydlighet och den som har smutskastats har bett om ursäkt flera gånger och jobbar på att sätta upp en ny annons. Oavsett vilka signaler som har sänts ut så är allt härifrån spekulationer, och det pysslar vi inte med. Det om något leder till oseriositet.

Diskutera Paz och oseriositet i branschen i annan tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...