Jump to content
Annons

Är dom seriösa ?


Majja (oregistrerad)

Recommended Posts

maxmaxmax wrote : man FÅR snacka skit om såna som snackar skit.. högstadielogik. för jag var ju fjorton år.

så hoppa på mig.

haha

seriöst. nej, hoppas det går bra med inspelningarna och att det i slutändan hjälper folk att må bättre. ett tips i all välmening från maxmaxmax advertising är att inte köra med den stilen ni har i annonsen, som du säkert har förstått av den här tråden. Om vi är din målgrupp, alltså. men ha det så bra

Absolut, Jag srev ju att det var lågt av oss att skriva det vi skrev och att JAG ber om ursäkt och har tagit bort annonsen son ni kallar den, Om du sett alla mail och bidrag som kom skulle du kanske oxå fattat varför det stod som det stod men jag tar det tillbaka eftersom vissa (inte du) kunde se lite ironi i det men,men,

Tack för att du verkar fatta vad jag ville ha fram ,,

MVH

Chriz Garcia

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Hackeman wrote: Snacka om lamt försvar. Jag gissar på medveten bluff eller omedveten mytoman.

Mmm, Precis...

Jag sitter och skapar nytt material istället för att sitta och ifrågasätta folk!

Vad vet du om vad vi har gjort eller om vi e seriösa? Det e bevisar ju bara vad som stod i annonsen,massa jönsar som vaknar upp en morgon och vill vara musikproducenter.... Newsflash : DET TAR MASSOR AV TID OCH JOBB och du blir inte en studio av att skaffa en PC och en crackad version av Qubase SX  😆

PS: Jag har ingen anledning att "försvara mig" som du skrev men jag blir besviken av att se hur vissa tar allt fel,jag minns inte att det stod något om dig eller att vi skrev om dig men NU gör jag det.Dom som ser detta kommer nog fatta varför vi skrev som vi gjorde,DU e ett bra exempel.....

Chriz

Jättebra.

Om du nu är seriös borde det ligga i ditt intresse att skaffa/skapa lite bättre PR än vad som finns att hitta om dig på nätet. Jag hittar endast referenser som är till din egen nackdel när jag letar.

Har du några bättre (och inte påhittade) referenser själv så varför inte skriva dem här? Detta forumet innehåller trots allt många talanger, långt mer än du tror.

Link to comment
Dela på andra sajter

... dessutom så är båda mobilnumren i Vendolin annonsen till en "Håkan". Dock med olika adresser... hur ska man tolka det?

Mitt tips till Majja är: Kolla upp andra bolag istället.

Luktar bajs på långa vägar....

Möjligt att mer korrekt info finns här. Han kanske skrev fel?..

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

denton (oregistrerad)
Vad vet du om vad vi har gjort eller om vi e seriösa? Det e bevisar ju bara vad som stod i annonsen,massa jönsar som vaknar upp en morgon och vill vara musikproducenter.... Newsflash : DET TAR MASSOR AV TID OCH JOBB och du blir inte en studio av att skaffa en PC och en crackad version av Qubase SX  😆

Det låter ju inte så seriöst när man inte kan stava till CUBASE och om ni har gjort musik med massa kända artister vilka är dom och var kan man lyssna på några smakprov på vad ni gjort.

Redigerat av denton
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tippset och som du förstår kan man inte komma överens med alla och efter ca: 15 år har man tyvär skaffat sig ovänner som ska skriva massa skit ur deras synvinkel och helt allvarligt har jag varken tid eller lust att starta en smuttskastnings tävling och sjunka lika lågt som dom eftersom jag då inte e bättre själv men vi ska skicka upp nya websidan snarast och den ska vara full av info och länkar till andra vi jobbar eller jobbat med som du föreslog.Jag tar all kritik till mig och efter att ha bott i Spanien i 10 år har jag inte jobbat men sverige alls men hoppas vi ska hitta rätt folk här oxå,

Tackar för dina förslag och synpunkter,

MVH

Chriz 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tippset och som du förstår kan man inte komma överens med alla och efter ca: 15 år har man tyvär skaffat sig ovänner som ska skriva massa skit ur deras synvinkel och helt allvarligt har jag varken tid eller lust att starta en smuttskastnings tävling och sjunka lika lågt som dom eftersom jag då inte e bättre själv men vi ska skicka upp nya websidan snarast och den ska vara full av info och länkar till andra vi jobbar eller jobbat med som du föreslog.Jag tar all kritik till mig och efter att ha bott i Spanien i 10 år har jag inte jobbat men sverige alls men hoppas vi ska hitta rätt folk här oxå,

Tackar för dina förslag och synpunkter,

MVH

Chriz  😆

Bra som fan 🙂.. då lägger vi ner denna diskussion tills sidan är uppe då tycker jag. Ska bli kul att se och höra 😆

[edit] HACKEMAN!... vet du vem Paz är??.. du måste fan berätta!

[edit2] Allicante är fint som fan förressten.. har en del vänner där 😆.. dom kanske känner till dig och din studio?

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt min flickvän hävdade Garcia att 1:st Class Music jobbat med Britney Spears och Westlife, det är ju ganska imponerande.

Chriz: Kan du inte bara nämna några stora produktioner ni har bakom er så kan vi kolla upp dem och få alla misstankar på skam. Alla här kommer att ändra attityd om du visar att eran kaxighet inte bara är tomma ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska poppis tråd det här... 😆

Reason, ChrizGarcia, laslo, Grahn, cm0s, addic59, Kringlan, Twilight_Zound, maxmaxmax, jonasekman, sisältää, denton, C_Sledge, Shadows, demoniqus - alla ajdlar i väntan på nästa inlägg, eller? 🙂

And they all go: Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

PS.det skrevs något kryptiskt om att vi inte kunde höra om en röst var bra i cd-form men ni som skrev detta läste nog inte riktigt vad det stod.Jag skrev att ni som har en lite bättre demo kunde maila den och de som hade en hemmainspelning kunde komma hit och testa i studion,det var så vi hoppades ni skulle tolka det men som sagt, dete ALLTID någon eller några som ska ifrågastta varenda ord men så e det i sverige....

Tack och hoppas vi hörs snarast,

MVH

1st Class Music Europe

Hej Chris ( om du nu läser i tråden fortfarande )

Det jag skrev om en bunt snorisar kan jag lätt be om ursäkt för, men tycker att annonsen var utformad med massa skryt om hur bra ni är vilket jag tycker är helt orelevant för ett gäng duktiga, kreativa människor med, som ni själva nämner, många kontakter i branschen.. visst, ni kanske är duktiga och får ut mycket bra material.. men man kan ta bort sånt som man ändå tolkar som uppenbart?

Jag menar att den som är intresserad, blir intresserad oavsett vad Er studio kostar.. och en Wannabee ser ingen skillnad på ett mixerbord för 30.000:- och ett på 1,500.000:-..möjligtvis att det finns fler rattar och fade'rar. 😆

Jag tycker din dementi verkar mer medveten och skriftspråket du använder mer

'pro' fortsätt med det.

Ber om ursäkt för mitt lite korkade ordval.

Angående min tolkning av Er text:

---------------------------------------------------------

Vi ser gärna att du mailar oss ett smakprov på hur du låter innan

ni kommer hit men detta e inget krav om ni bara har en sunkig demo

från skolan eller en taskig demo av nån hemma snickare.Det ger inte

rättvisa på hur du sjunger,snarare andra hållet.

---------------------------------------------------------

Så ser det ut som om att 'det som gemene man klarar av' inte räcker..utan snarare tvärtom..

Ok..inget jag lägger vikt vid..ville bara förklara hur jag tolkade texten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan.. jag vet att det är offtopic men... Hur fan kan bilen gå som en klocka fast motorn e sönder?... Äh.. låt allt detta va nu, och vänta tills hans hemsida är uppe 😆... Låt oss bara hoppas att inga människor är dumma för att köpa bluffar rakt av utan kontrollerar allt nogrant. Och vi får hoppas att människor som Chriz kanske endå kan visa upp lite bevis för alla sina påståenden.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har gjort flera remixer till JIVE som har Britney och som jag sa till din flickvän vars namn startar på M har vi skickat in 2 låtar till deras skivbolag men eftersom dom har lite svårt att bestämma vilken typ av musik som dom ska spela ligger det på is tills vidare,dessutom blev det inga snygga live stråkar efter att min hälsa vacklade men du kan säga till henne att vi e mkt intresserade av att jobba med henne och hennes kompis som spelade violin eller liknande,

MVH

Chris

ps.Jaggan E Kvar.ds 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför låser inte någon administrator en tråd som denna.....den har ju uppenbarligen utvecklats till smutskastning och tillför inget annat än otrevlig stämning.

Äsch då, visst har vi väl hur trevligt och roligt som helst här?? Det tycker jag iaf. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte kommer ihåg det här fel så snackade jag mig dig (Chris) på JAM Göteborg någon gång i somras. Du verkade jävligt schysst och hjälpte mig mycket med olika grejer. Vi snackade ju om att jag kanske skulle spela in gitarr åt dig och min kompis som spelade trumpet men det blev ju aldrig någonting av det. Jaja strunt samma tänkte bara nämna det.

Link to comment
Dela på andra sajter

demoniqus

Helt ok,

Jag tar till mig detta och lovar att det inte ska upprepas igen 😆

Vi skiter i detta nu och jobbar framåt tycker jag..

Ha det bra nu allihopa

Ang. bilen som du tjatar om hela tiden,

Jag hade en BMW till salu som var krockad som inte gick som en klocka och en Jaguar 4.0 som verkligen går bra vad du nu vidare tjatar om dessa men nu har du kanske fått det klart en gång för alla,

Chriz

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skulle ha roligare om Hacke kunde berätta vem Paz är!

Förstår det, men vill inte förstöra nöjet för dig med sanningen. Tro mig, du har roligare så här. 😆

Men sluta 😆... jag dör av nyfikenhet.. Vadådå.. är han duktig på nåt på riktigt eller va?.. Känd för nåt.. det e ju bara ännu roligare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

demoniqus

Helt ok,

Jag tar till mig detta och lovar att det inte ska upprepas igen 😉

Vi skiter i detta nu och jobbar framåt tycker jag..

Ha det bra nu allihopa

Ang. bilen som du tjatar om hela tiden,

Jag hade en BMW till salu som var krockad som inte gick som en klocka och en Jaguar 4.0 som verkligen går bra vad du nu vidare tjatar om dessa men nu har du kanske fått det klart en gång för alla,

Chriz

Perfa du får 500:- för båda 🙂

Ha de bra, så ses vi när sidan är uppe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som skrev om JAM i somras, tack, du e nog en av de få som har sett hur och vem jag e 😉

Anyways,

Slå en signal om du vill komma och spela lite.Vi hade fler projekt än vi kunde jobba med och det blev lite skit med fler av dom vi skulle jobbat med men om nån månad kommer vi starta upp ett par saker som behöver blås.

Hör av er igen om ni har tid i februari,

MVH

Chriz

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ärligt talat.

Det här luktar blåsning, bluff och otrevlig attityd låååång väg.

Jag förstår(?) att producenter som pysslar med sådan musik som de här verkar göra kanske har en del konstiga(men begripliga) krav på utseende, ålder o.s.v. men med den här attityden tappar man ju intresset direkt...

Det finns väl ingen anledning att utrycka sig så drygt om man vill verka seriös och verkligen vill jobba med musiken?

Den här överlägsna "jag vet bäst och du fattar ingenting"-stilen både i annonsen och här på forumet spyr jag på.

nää usch och fy. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...