Neosus Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 ..och gissa vad jag har handlat? Potatisbullar och bacon. Rårörda lingon hade jag sen förut. 😱
debatt Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Joo... ikväll satte jag upp en handdukshängare i köket som ramlat ned. Problemet med den väggen är att man inte kan skruva i den för den är så sandig att det inte fastnar. Så jag hade inhandlat tvåkomponentslim. Problemet var bara att det inte funkade först. Men andra gången så fäste det, även om limmet nästan var helt torrt då. Så nu sitter den uppe, men det tar en hel del timmar innan man kan använda den. Lyssnade på Duffy inatt. Hon kan inte sjunga, men musiken är grymt bra. Stor orkester. Låter 60-tals rhythm&blues, fast i modern tappning liksom.
debatt Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Jag glömde det viktigaste. Jag var tvungen att stå och hålla handdukshängaren rätt löst mot väggen för att det skulle fungera och dessutom rätt länge.
Fidden Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Vill också ha korvsladd. Verkar som att ATH-M50 (dvs utan S på slutet) så är det det. Fick du med påse? Alltså sån här påse: Stämmer med S. Jag fick en påse. enda problemet jag märkt med dem är att mina öron är för stora. gör ont när jag haft lurarna på mig i några timmar.
debatt Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Duffy är väldigt bra musik. Men hon kan inte sjunga normalt. Köpa skiva? i-landsproblem
Dingbats Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 duffy duffy duffy duffi duffi tuffi tuffi tuffi taffi taffitafitta fitta fitta fitta
debatt Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Varför kommer inte hantverkarna inte till mig utan bara till alla andra hör jag.... Det blir väl som en annan gång kanske. Då var förklaringen, "nej vi hann inte alla, men oroa dig inte, vi tar och sätter upp en ny lapp för en annan dag. Men du måste vara hemma hela den dagen också." Dårhus Ska ta och gå ut nu ta mig fan. Sedan ska jag sova.
debatt Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 He da! Så länge (nej, hatar det uttrycket förresten).
SadamJR Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Varför kommer inte hantverkarna inte till mig utan bara till alla andra hör jag.... Det blir väl som en annan gång kanske. Då var förklaringen, "nej vi hann inte alla, men oroa dig inte, vi tar och sätter upp en ny lapp för en annan dag. Men du måste vara hemma hela den dagen också." Dårhus Ska ta och gå ut nu ta mig fan. Sedan ska jag sova. På julafton.
debatt Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 På julafton. Hur visste du det?? Fick en ny lapp här... och det var nästan helt rätt! De var tydligen förvånade över att alla 16+14 hushåll (två portar) inte var hemma nu idag hela dagen trots att firman hade sagt åt oss av vi skulle vara det, så de kunde inte utföra arbetet. De ville ha det gjort på samma dag var ursäkten, så de slipper åka fram och tillbaka. Så var det en annan gång också för några år sen. Efter 4.5 timme fick jag en lapp idag med meddelandet. Det lär ju inte gå bättre vid nästa försök.
SadamJR Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Hur visste du det?? Fick en ny lapp här... och det var nästan helt rätt! De var tydligen förvånade över att alla 16+14 hushåll (två portar) inte var hemma nu idag hela dagen trots att firman hade sagt åt oss av vi skulle vara det, så de kunde inte utföra arbetet. De ville ha det gjort på samma dag var ursäkten, så de slipper åka fram och tillbaka. Så var det en annan gång också för några år sen. Efter 4.5 timme fick jag en lapp idag med meddelandet. Det lär ju inte gå bättre vid nästa försök. Kan du inte på nåt sätt kontra med ett meddelande till dom om när du är tillgänglig, eftersom du inte vill sitta och vänta på dom? Och, varför kunde dom inte fixa till din lägenhet när dom ändå var där?
slejnard Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 https://www.studio.se/index.php?app=downloads&showfile=10115 Ifall ni missat våran " Mojo working" God dag förresten! Kebabrulle intagen och snart besök till "världsmästarstaden" Piteå ☺️ ( iaf om man får tro de själva 😄 )
Recommended Posts