debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 4 timmar 42 min. Igår var enda dagen som jag på 3.5 veckor inte var hemma dagtid. Just under de stackars timmarna kom hantverkarn för att fixa taket. Hur skulle jag kunna veta det? 😆
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Nu kokar snart vattnet. Min luftfuktare var plötsligt hel efter att ha varit helt sönder och bränt väck. Halleluja!
slejnard Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Palt fläsk å mjölk....inte igår jag drack det senast. Hupp. Ha det gott. Måste dra..
Neosus Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 (redigerat) 4 timmar 42 min. Igår var enda dagen som jag på 3.5 veckor inte var hemma dagtid. Just under de stackars timmarna kom hantverkarn för att fixa taket. Hur skulle jag kunna veta det? 😆 Jag tror seriöst att det spökar hemma hos dig.. 😕 Nämen vafan jag citerade fel inlägg 😆 Redigerat 2 november 2010 av Neosus
Memphis Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 (redigerat) 4 timmar 42 min. Igår var enda dagen som jag på 3.5 veckor inte var hemma dagtid. Just under de stackars timmarna kom hantverkarn för att fixa taket. Hur skulle jag kunna veta det? 😆 😆 Hur fan lyckas alltid just precis du med sånna saker. xD 😛 Redigerat 2 november 2010 av Memphis
Micke H Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Neal Morse är ytterligare en sån där människa jag kan bli gay för. Inte för att han är snygg, utan för att han är ett sånt jävla geni. 🥰 Nåja, både Daniel Gildenlöw och Mikael Åkerfeldt är ju också snygga, så hellre dom. ☺️ Om jag måste välja alltså. 😱
Memphis Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 (redigerat) Pico, det är nog processorn som begränsar. Tittade på aktiviteten under en rendering och såg att alla 4 kärnor gick på högvarv. 🤪 Testade göra en liten vas. ☺️ Här fick jag dock inga större defekter. Är bara när jag har större modeller av fler komponenter. Redigerat 2 november 2010 av Memphis
Neosus Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Pico, det är nog processorn som begränsar. Tittade på aktiviteten under en rendering och såg att alla 4 kärnor gick på högvarv. 🤪 Testade göra en liten vas. ☺️ Här fick jag dock inga större defekter. Är bara när jag har större modeller av fler komponenter. Det där programet verkar sjukt roligt egentligen
Recommended Posts