Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tillverkningstekniken kan bli den första kursen jag kuggar. 🙁 Så jävulskt mycket om gjutningsmetoder som e så luddiga och omfattande. meeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh

Postat (redigerat)

mysigt

edit, eller ja, lite jobbigt om man e dålig förstås. 😕

Redigerat av Memphis
Postat

Om man blir kallad till intervju för utbytesstudier skulle man få veta det innan jul. Inte hört något än 😕

Du är väl helt enkelt inte utbytbar.

Postat (redigerat)

Uppg. G1-3 "Du arbetar som gjuteritekniker på ett gjuteri och har...."

Jag ska ju förfan inte bli gjutningstekniker? 😳😠 Tycker de kunde fokusera på vad man ska tänka på vid konstruerandet av produkter som ska gjutas istället eftersom vi läser till konstruktörer. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Uppg. G1-3 "Du arbetar som gjuteritekniker på ett gjuteri och har...."

Jag ska ju förfan inte bli gjutningstekniker? 😳😠 Tycker de kunde fokusera på vad man ska tänka på vid konstruerandet av produkter som ska gjutas istället eftersom vi läser till konstruktörer. 😑

De kanske menade "njutning".

Postat

fick en stor jävla korg från jobbet idag full med ost, kött, choklad, kex, marsipantomtar, glögg, diverse burkar med diverse matvaror i, etc. vägde säkert 10 kg.

Postat

fick en stor jävla korg från jobbet idag full med ost, kött, choklad, kex, marsipantomtar, glögg, diverse burkar med diverse matvaror i, etc. vägde säkert 10 kg.

Kött 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.