Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har startat en blogg som kommer att ta upp liknande Àmnen. (dock Àven annat ibland, men 90 % av

inlÀggen kommer förmodligen handla om musik)

Är vĂ€l ingen "expert" eller sĂ„ (man kanske blir), nĂ„gon kanske har nytta av tipsen!

Kolla gÀrna in sidan, och kom gÀrna med tips om vad jag mer ska skriva om!

Edit: Efter strulet jag hade med sidan fortsÀtter bloggen hÀr:

http://musikpromotiononline.blogspot.com/

Redigerat av Takemetothetop
Annons
Postat (redigerat)

Keep up the good work. Ser ut att vara en bra början. Personligen hade jag valt en annan (gÀrna ljusare/modernare) layout pÄ sidan. TÀnk tex PSL eller liknande bloggar.

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Postat
SĂ€lj din musik enkelt via SMS! (eller andra digitala filer)

Fillehill.se verkar vara en bra sida. Lite förvÄnad att det verkar vara sÄ fÄ oetablerade artister som anvÀnder det bara. Det finns ju faktiskt fortfarande folk som köper (bra) musik, iallafall om det Àr billigt. Och det Àr det ju oftast nÀr inte skivbolagen Àr inblandade...

Grymt, hÀr finns det tonvis av tunga tips att hÀmta.

Lycka till med din blogg.

Postat

Ser ingen text överhuvudtaget förutom rubriker med Safari ?

Du kanske borde se över grafiken och kodningen sÄ att den funkar med alla weblÀsare ?

Hittade problemet , Vit text med vit bakgrund ? hur tĂ€nkte du dĂ„ ? Blir otroligt svĂ„rt att se texten 😳

Postat

Ser ingen text överhuvudtaget förutom rubriker med Safari ?

Du kanske borde se över grafiken och kodningen sÄ att den funkar med alla weblÀsare ?

Hittade problemet , Vit text med vit bakgrund ? hur tĂ€nkte du dĂ„ ? Blir otroligt svĂ„rt att se texten 😳

Ja det var ju inte som jag tĂ€nkte alls...🙂 Det ska vara vit bakgrund meed svart text pĂ„ Internet explorer och Firefox nu.

TyvÀrr har jag ingen aning alls om hur man fÄr det att bli rÀtt pÄ alla weblÀsare, vet inte vad felet Àr, och jag

Àr helt okunnig att Àndra i designen förutom med deras egna mallar.

Postat (redigerat)

Det Àr nog enklare för mig att lösa detta genom att starta en helt ny blogg:) Har rört till för mycket i "html" förrut

som jag inte har nÄn koll pÄ. Kan ni kolla om texten syns hÀr... Min lÀnk

("Test")

Redigerat av Takemetothetop
Postat

Bra, hoppas det funkar dÀr..DÄ fortsÀtter jag nog pÄ den nya adressen för det var lite andra fel

ocksÄ i "htlm" som jag inte har nÄn koll pÄ hur man fixar. Skrev nyss ett nytt inlÀgg.

Postat

FÄr jag föreslÄ att du aktiverar anonyma kommentarer pÄ bloggen. Man pallar knappast registrera ett konto nÄnstans för att kommentera, och vissa föredrar att vara anonyma.

Postat

Blytunga analyser och knivskarpa iakttagelser - keep it up!

JĂ€tteviktiga kommentarer och fin attityd - keep it up, Nattvaktaren...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.