Jump to content
Annons

Newbee :)


ranni

Recommended Posts

Hej! Niclas heter jag är 34 år och bosatt i Östersund och ny på detta forum. Jag har trummor som huvudinstrument och har med stor glädje spelat (slammrat) sedan 5 års åldern. Pysslar även med lite låtsnickeri tillsammans med några medmusikanter, och försöker lära mig inspelning och mixning av musik så mycket det bara går 🙂 Spelar mest i rock, blues och countryband, men även i Hemvärnets Musikkår. Ha en bra dag där ute! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ha en bra dag du med och välkommen hit! Vilken stil är du inne på med trummandet?

Tackar tackar. Just nu är det mest egenskrivet material i en bluesrock trio som det trummas med. Typ Gary Moore, Roffe Wikström, Peter Green o dyl. Annars är det väldigt varierat, lite fusionjazz, pop, rock, och även virveltrumma/trumset i Hemvärnsmusiken och en blåsorkester 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar tackar. Just nu är det mest egenskrivet material i en bluesrock trio som det trummas med. Typ Gary Moore, Roffe Wikström, Peter Green o dyl. Annars är det väldigt varierat, lite fusionjazz, pop, rock, och även virveltrumma/trumset i Hemvärnsmusiken och en blåsorkester 🙂

Får hoppas att vi hör något inspelat från dig snart då. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...