Jump to content
Annons

Thomann, naken fotograf? :D


Soxic

Recommended Posts

Annons
Waltzberger (oregistrerad)

vid närmre titt så faktiskt.. ser ut som en beige skjorta med röda ränder på, vill inte på nåt sätt va en trist jävel men, jo, jag får nog hålla med 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är rätt säker på att det är en nästan helnaken kortkilppt brunett som sitter på en köksbänk med uppdragna ben och vita ribbade sockor. Hon har en armbandsklocka med stållänk, märke är svårt att avgöra men det kan vara en Citizen. Tycker mig skönja en ring också, men på den andra handen då. Hon har några röda blemmor i ansiktet. Kan vara en kromad brödrost till höger också.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är rätt säker på att det är en nästan helnaken kortkilppt brunett som sitter på en köksbänk med uppdragna ben och vita ribbade sockor. Hon har en armbandsklocka med stållänk, märke är svårt att avgöra men det kan vara en Citizen. Tycker mig skönja en ring också, men på den andra handen då. Hon har några röda blemmor i ansiktet. Kan vara en kromad brödrost till höger också.

😛

Önskar jag såg det också istället för en barbröstad, hårig gubbe. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...