Pazo Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Nämen, vet att det har me Apple och Steve Jobs att göra? Eller nått? 😄 Alltså... Inte direkt men för appletöntar så JA...
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 APPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe f ö l å r
slejnard Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Jag kan inte ens räkna till en miljard. 😄 nähä 😮 Men vette tusan om jag behöver en iPHONE. Vill ha nån hyfsad och nån diktafonliknande funktion är ett måste.
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Är det nån här som aldrig haft ett one night stand? Jag tror att jag nog aldrig kommer ha det. Iaf inte krogligg. 100 spänn på det.
Overkill Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Memphan, sett det här? https://www.studio.se/index.php?showtopic...p;#entry1095587 😄
Fidden Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Vägen tillbaks blir nog lång, hade ett ganska bra workflow för att få ok nivåer och sånt förr, men det var i logic och reaper är lite annorlunda. Lekte lite idag iallafall, så även om det låter lite skit och att jag spelar en massa fel och så, så kan ni iallafall få höra den nya versen och bryggan i Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Vägen tillbaks blir nog lång, hade ett ganska bra workflow för att få ok nivåer och sånt förr, men det var i logic och reaper är lite annorlunda. Lekte lite idag iallafall, så även om det låter lite skit och att jag spelar en massa fel och så, så kan ni iallafall få höra den nya versen och bryggan i Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Härligt! Snyggt basljud. När kommer din fortsättning på längstalåten då?
Neosus Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Snyggt Fidden! Jag gillar den där gitarren som ligger på där bak 😮 ...eller ja alltså inte DÄR bak 😄
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Nej det gör den itne! Jo! På ettan. Fyra minuter kvar.
Dingbats Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Ja. Orka kategoriskt avfärda film beroende på ursprung.
Pazo Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Å jag kollar mobiler än 😄 Hjälp mig då 😮 Iphone 4 i slutet av juli 😆
debatt Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Varför har du allt hos din bror? Allt? Jag kånkade hit datorväskan och en väska till bara, för att vi skulle spela in. Bl.a. från hans tunga 50-kilosorgel. Svårare att kånka den... 😄
debatt Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Aha. tackar för svar =) om man råkar få tag i 1.0 versionen, kan man uppgradera till 1.5 gratis då? Jajamen. Det är ju det jag ska göra i veckan. Tror f.ö. inte det finns någon version 1.2, 1.3 eller 1.4. Allt för logiken...
Pazo Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Allt?Jag kånkade hit datorväskan och en väska till bara, för att vi skulle spela in. Bl.a. från hans tunga 50-kilosorgel. Svårare att kånka den... 😄 Jaha! Jag uppfattade inte det alls. Kändes som du bar iväg allt dit helt utan anledning 😮
Recommended Posts