Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Varför står det "du har inte rättighet att utföra denna handling!" när jag ska redigera mina egna inlägg? 😳 Står i FN-konventionen om mänskliga rättigheter att just det är ett undantag.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Jag har GF inte görlfrend utan grannfritt alltså...
Fidden Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 jobbat och sen gymmat. nu har jag längstat en stund också.
Fidden Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 nu när folk mobbar mig för att jag äter kesella, kan jag ju lika gärna raka bröstet också.
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nu blev jag lite ledsen för jag kommer inte på när exakt det är seth säger till luke "at least I don't shave my chest" i the OC. 🙁 Får se om när jag kommer till uppsala igen.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 nu när folk mobbar mig för att jag äter kesella, kan jag ju lika gärna raka bröstet också. 😆 Gört! 😄
Fidden Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 sen nån gång efter 22, när jag gått och lagt mig, vaknar alla andra till och skriver ett kilo inlägg som jag måste läsa ifatt sen när jag kommer hem från jobbet imorgon 😏
slejnard Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 sen nån gång efter 22, när jag gått och lagt mig, vaknar alla andra till och skriver ett kilo inlägg som jag måste läsa ifatt sen när jag kommer hem från jobbet imorgon 😏 Det är inte lätt att bo i ett iland 😄
Recommended Posts