Neosus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Dt var inte jag! 😮 Grahn tog det! NÄHE DUU duu.... du duttelidut Fan va roligt att tvätta kläder...
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Dt var inte jag! 😮 Grahn tog det! Det är fult att skylla på andra! 😱
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Måste ju lyssna på min ändringar i låten jag aldrig kommer ihåg namnet på 🙁
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Jag är trött och irriterad och jag hatar Citygross. Enorma jävla överkonsumtionsvagnar och så vidriga jävla skärmar med REKLAM mitt i affären överallt. Bränn ner skiten. Och det heter visst keso och kesella, de som säger cottage cheese och kvarg är såna som säger "självframkallande fotografisk film" om polaroidbilder, idiotiskt utav bara helvete. Och så har jag säkert hemorröjder.
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vad håller pazo på med! Kollade mobilen precis för första gången på många timmar idag, var några andra som ville jag skulle med till göteborg och gå ut ikväll men jag sa nej och sen vågade jag inte kolla vad som svarade förrän nu.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vad håller pazo på med! Kollade mobilen precis för första gången på många timmar idag, var några andra som ville jag skulle med till göteborg och gå ut ikväll men jag sa nej och sen vågade jag inte kolla vad som svarade förrän nu. Det kanske var the thing from outer space som svarade.
SadamJR Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 jag säger kvarg. låter mer manligt än kesella. "Tja. Här sitter jag och äter kvarg" utstrålar något mer testosteron än "Men heeeej, jag har gjort en supernajs måltid av kesella!" 😛 Betvivlar dock att själva inmundigandet av en sådan rätt nånsin kommer att framstå som så värst maskulint vad man än kallar den.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Betvivlar dock att själva inmundigandet av en sådan rätt nånsin kommer att framstå som så värst maskulint vad man än kallar den. Maskulint var en fin touch, men inmundigande säger man inte efter man fyllt 16.
SadamJR Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 Maskulint var en fin touch, men inmundigande säger man inte efter man fyllt 16. Märker det.
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Maskulint var en fin touch, men inmundigande säger man inte efter man fyllt 16. Snarare säger man det inte före man fyllt 16.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Snarare säger man det inte före man fyllt 16. ho. Superpoppis som värst vad jag kan-ord på högstadiet.
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Wiiie! Pazo hade skickat sms och sagt att elsa ville rappa på electrolåtarna. Kan bli riktigt grymt.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 henne har jag sett live. i ell ess a i'm the girl in the game
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 henne har jag sett live. i ell ess a i'm the girl in the game har du? var när hur
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 har du? var när hur musik direkt... 08 måste det ha vart. I Stockholm typ.
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Bland sina top friends på myspace har hon kalle kryptonite som DJar en del i uppsala och han proddar visst grejer med. Visste jag inte!
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 musik direkt... 08 måste det ha vart. I Stockholm typ. Aha. Vilket sammanträffande.
SadamJR Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 Har suttit i timmar och försökt komma fram till vilken dator och vilket inspelningsprogram jag ska köpa. Lutar alltmer mot en kulram och en tamburin.
Recommended Posts