Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Du å jag är väl inte anonyma? 😮 Jo, uppenbarligen? edit, eller du var väl inte här just då. sopa 🥰 Redigerat 5 augusti 2010 av Memphis
Krokodil Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Följande mening är sann. Föregående mening är falsk.
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Näe såatte ska man dra å handla nått? Japp, du ska handla: 1. En påse Gillfar 2. En vaniljmunk 3. Ett paket Mussli 4. Ett tuggumipaket. Extra - Citrus Inget annat!
Neosus Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Japp, du ska handla: 1. En påse Gillfar 2. En vaniljmunk 3. Ett paket Mussli 4. Ett tuggumipaket. Extra - Citrus Inget annat! Mussli blev det ..åsså mjölk, ägg, grädde, hjotronsylt, torky och ostbaconpaj. 😑
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Mussli blev det ..åsså mjölk, ägg, grädde, hjotronsylt, torky och ostbaconpaj. 😑 Men jag sade ju! 😠
SadamJR Postat 5 augusti 2010 Trådstartare Postat 5 augusti 2010 Morrn. Blir nog tvungen att köpa en ny dator. Måste va nåt billigt. Har inte hängt med i utvecklingen. Är denna ok? http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/stationara-datorpaket/datorpaket-20-tum/packardbell-imediab4620nc-w2043se-pf/139919.4878/
Neosus Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Morrn. Blir nog tvungen att köpa en ny dator. Måste va nåt billigt. Har inte hängt med i utvecklingen. Är denna ok? http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/stationara-datorpaket/datorpaket-20-tum/packardbell-imediab4620nc-w2043se-pf/139919.4878/ Ingen aning men jag tycker det verkar vara en riktigt trevlig dator.
Fidden Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 omg. det är ju skitjobbigt att käka tillräckligt när man tränar... idag har jag ätit: - 2 portioner gröt (frukost) - ett ägg (second breakfast) - ett ägg till och en banan (third breakfast, eller fika på jobbet) - Rejäl lunch och ett äpple - Ett tredje ägg plus 250g kvarg (eftermiddagsfika) - Här är jag nu. - En burk makrill och ett fjärde ägg, plus ett stort glas mjölk - 250g kvarg (kvällsmål) Nu är jag så mätt att jag inte orkar träna xD
Fidden Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 personligen hade jag hållt mig borta från packard bell, men de kanske är bättre nu än för några år sedan.
SadamJR Postat 5 augusti 2010 Trådstartare Postat 5 augusti 2010 Kan inte hitta bättre dator till det priset. Vet inget om packard bell dock.
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Jag gillar också HP. Jag mä http://en.wiktionary.org/wiki/hijo_de_puta 😑
debatt Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Jag hade tagit Toshiba eller HP Jepp. 🥰 Det är ju dom jag har haft, så... 🥰
debatt Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Kan inte hitta bättre dator till det priset. Vet inget om packard bell dock. LG är gamla Goldstar... de som gjorde mikrovågsugnar man kunde köpa på Överskottsbolaget, diverse småelektroniska prylar som väckarklockor och små små tv för husvagnen. Å andra sidan har ju Samsung varit rena skiten förut också... Liksom Akai i början. Specen verkar bra på datorn du kollat in. Bra om nån visste ifall GEForce sätter käppar i hjulet dock. Om jag minns fel går det nog att ha den till musikprogram också. Redigerat 5 augusti 2010 av debatt
Recommended Posts