slejnard Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Fan va najs! 😄 Japp det blev jäkligt bra! ☺️ Ingen kom men... 😊 Nåja. spelningen förskjöts till kvällen så jag körde 22-24 istället! Hero of war och Om Black jim gick bäst. Sen disko. 😑
slejnard Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Vill också kunna göra grejs med inställningar efter att ha läst kapp. 😠
Linus Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Jag ser fram emot den dan när alla har fått nog av att lyssna på vad de andra gör på dagarna osv (jävligt tjatigt mm) så det enda vi gör är att diskuterar hur vi ska modda forumet till att se bättre ut. .post_body { border-bottom: 3px solid black !important; margin-left: 103px !important; line-height: 95% !important; } .post_block.no_sidebar .post_body { margin-left: 0px !important; } .post_block.with_rep .post_body { margin-bottom: 5px !important; } .signature { margin: 0 10px 0 0 !important; padding: 4px !important; }
SadamJR Postat 4 juli 2010 Trådstartare Postat 4 juli 2010 Morrn. Fattar inget av alla dessa programmeringsinlägg. Tycker att skärmen är alldeles för ljus, blir nästan bländad, och att kontrasterna mellan olika objekt är dålig.
SadamJR Postat 4 juli 2010 Trådstartare Postat 4 juli 2010 Det vore bra om det fanns olika skins, eller vad det heter.
SadamJR Postat 4 juli 2010 Trådstartare Postat 4 juli 2010 UHTS UHTS UHTS ... dvs. Uruguay - Holland - Tyskland - Spanien rätt kul faktiskt. Hoppas på: Holland GULD - för att få retroaktivt erkännande, när de andra år skulle haft guld Spanien SILVER - för att de inte fått någon VM-framgång tidigare Tyskland BRONS - för att de spelar bästa fotbollen och särskilt för att de slog Argentina Uruguay NÄ - dundertråkig fotboll Tror fortfarande på tyskland. Har gjort det sen första matchen.
Dingbats Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Guld: Tyskland Silver: Holland Brons: Spanien Fyra: Uruguay Det tror jag.
Fidden Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 HÅÅÅLLILÅÅÅLIHHÅÅÅÅÅLA HÅÅLIHÅÅÅLIHÅÅÅÅÅLA sjunger alkisarna utanför. De har hållt igång sedan igår morse. De låg halvdöda på gräsplätten utanför huset igår, så jag hoppades att de inte skulle vakna, men det har de tydligen gjort nu xD
slejnard Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 ÄNTLIGEN! 😮 TRE VECKORS SKÖNT CYKELÅKANDE I LE TOUR DE FRANCE! 😮🥰
Overkill Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Tur pazo är i colombia för han hade bara blivit arg. xD
Recommended Posts