Fidden Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 På torsdag ska jag skicka en beställning till farbror Thomann igen 🥰
Pazo Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Halva min resväska till colombia kommer bestå av godis å kakor å annat liknande som min mamma vill skicka till folk i colombia
Neosus Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Halva min resväska till colombia kommer bestå av godis å kakor å annat liknande som min mamma vill skicka till folk i colombia 🥰
Fidden Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Ordern kommer inkludera: Elbas (Squier P-bass special antique burst rosewood) Hörlurar (Audio Technica ATH-M50) Volymreglage (SM Pro audio nano patch +, som dingbats tipsade om) Ett par kazoo xD Diverse kablar Akustikplattor till garderoben WTF, HAR JAG MISSAT ATT PAZO SKA TILL COLOMBIA?!! 🥰
SadamJR Postat 21 juni 2010 Trådstartare Postat 21 juni 2010 Den gick asbra och var fräsh! Typ nybesiktad, var nyligen insatt ny stereo, högtalare med slutsteg och bara det kostade typ 4papp. 🥰 Fick med sommardäck oxå. NIICE! Satt det vinterdäck på?
Pazo Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Ordern kommer inkludera:Elbas (Squier P-bass special antique burst rosewood) Hörlurar (Audio Technica ATH-M50) Volymreglage (SM Pro audio nano patch +, som dingbats tipsade om) Ett par kazoo xD Diverse kablar Akustikplattor till garderoben WTF, HAR JAG MISSAT ATT PAZO SKA TILL COLOMBIA?!! 🥰 ÅÅÅÅÅÅÅHHH SOPA! Resan påbörjas imorgon med en tripp upp till uppsala! 😄
Neosus Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Ordern kommer inkludera:Elbas (Squier P-bass special antique burst rosewood) Hörlurar (Audio Technica ATH-M50) Volymreglage (SM Pro audio nano patch +, som dingbats tipsade om) Ett par kazoo xD Diverse kablar Akustikplattor till garderoben WTF, HAR JAG MISSAT ATT PAZO SKA TILL COLOMBIA?!! 😄 Då får du berätta sen hur basen är att spela på. Gärna ett helt A4... 🥰
Dingbats Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Fruktansvärt irriterande att de sitter i fel ordning.
Dingbats Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 memphis blir sihpmem baklänges, det är nästan pieter siepen eller hur fan det stavas/uttals
Dingbats Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Nästan Shipmen också ja det också, det är ju superhäftigt koolers m.a.o.
debatt Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Från och med Chile – Schweiz och tretton matcher framåt har jag tippat på och då med pengar. Spännande! Detsamma här! Nu tar vi dom! 😳
debatt Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Samma sak är det eg. med trummisar Det vete fan, nej håller inte med alls där faktiskt.
Fidden Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Då får du berätta sen hur basen är att spela på. Gärna ett helt A4... 😳 Inte för att jag har så mycket att jämföra med, men visst 😆
SadamJR Postat 21 juni 2010 Trådstartare Postat 21 juni 2010 Ordern kommer inkludera:Elbas (Squier P-bass special antique burst rosewood) Hörlurar (Audio Technica ATH-M50) Volymreglage (SM Pro audio nano patch +, som dingbats tipsade om) Ett par kazoo xD Diverse kablar Akustikplattor till garderoben WTF, HAR JAG MISSAT ATT PAZO SKA TILL COLOMBIA?!! 😳 Vad kostar basen?
debatt Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Halva min resväska till colombia kommer bestå av godis å kakor å annat liknande som min mamma vill skicka till folk i colombia Kan bli stoppat i tullen.
Recommended Posts