Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 ...eller ja, nu äre gnt! Du Begår En Synd Mitt Kära Barn! Gå Med I Kyrkan För Att Kunna Stå över! fast å andra sidan... ska nog dra mig jag med.
Pazo Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 GOTT! 😄 SJÄLV DÅ DIN GAMLE SKÄGGBUSE!!?? 😄 GÖTT! Kom utanför huset idag t.o.m.! 😄 Och gör asbra musik nu! 😄
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Fan va bra allt började låta ikväll då! 😄 Fixade om en av låtarna jag postade här innan. Nu låter den sjuukt bra! Fixade om ljudet lite på en annan av våra låtar också. Och den låter fett nice med nu! 😄
slejnard Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 alltså inte riktigt läggdax än men låten låter säkert bra 😄
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 ENDLESS OF THE NIGHT! ILL STAY WITH YOUU!! ENDLESS OF THE DREEEAMS!! YOOU MAY COME TRUUUEEE
Pico Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Ja fy fan, och så var det ett par snorungar som åkte där och stegrade med sina cyklar, så då var jag ju tvungen att speeda upp så att jag kunde cykla om dem tillräckligt fort för att slippa kommentarer xD xD
Krokodil Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 lägga sig fem och börja jobba nio. vilket lyckat projekt, det här ska jag nog göra om.
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Sov till tio i elva idag. Är nog det längsta jag sovit på hela sommaren. Edit: Alltså inte antalet timmar. Redigerat 8 augusti 2010 av Overkill
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Googlar man så står det om sårskorpor och grejer och nått sånt har jag ju inte direkt.
Recommended Posts