Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Fast man säger ju keso och kesella. Annars är man tönt. Visst, och Coca Cola om alla varianter av Cola från olika tillverkare.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 fast det stämmer ju, beställer man en coca cola, får man ibland pepsi eller vadfan som helst.
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vem glömde mitt paraply i kassan när jag handlade på IKEA? För det kan väl inte ha varit jag? 😱
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vem glömde mitt paraply i kassan när jag handlade på IKEA? För det kan väl inte ha varit jag? 😱 Fast viktigare fråga: Vem stal det? 😠
Neosus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Dt var inte jag! 😮 Grahn tog det! NÄHE DUU duu.... du duttelidut Fan va roligt att tvätta kläder...
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Dt var inte jag! 😮 Grahn tog det! Det är fult att skylla på andra! 😱
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Måste ju lyssna på min ändringar i låten jag aldrig kommer ihåg namnet på 🙁
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Jag är trött och irriterad och jag hatar Citygross. Enorma jävla överkonsumtionsvagnar och så vidriga jävla skärmar med REKLAM mitt i affären överallt. Bränn ner skiten. Och det heter visst keso och kesella, de som säger cottage cheese och kvarg är såna som säger "självframkallande fotografisk film" om polaroidbilder, idiotiskt utav bara helvete. Och så har jag säkert hemorröjder.
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vad håller pazo på med! Kollade mobilen precis för första gången på många timmar idag, var några andra som ville jag skulle med till göteborg och gå ut ikväll men jag sa nej och sen vågade jag inte kolla vad som svarade förrän nu.
Recommended Posts