SadamJR Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 Såg att en av mina gamla trådar har blivit sammanslagen med tiobästaalbumtråden. Var verkligen på hugget på den tiden.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Tycker INTE om folk som inte tar bort hela folien på smörpaketen.
Krokodil Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 jag har svårt för nya bekantskaper. något gör att jag tycker de flesta jag träffar är idioter. återspeglar det ett fel hos mig eller har jag rätt?
Krokodil Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Framförallt är det drygt med folk. det här srattade jag rakt ut åt. (jag sitter på jobbet).
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 jag har svårt för nya bekantskaper. något gör att jag tycker de flesta jag träffar är idioter. återspeglar det ett fel hos mig eller har jag rätt? Helt riktigt. haj 5
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 min expressionspedal är verkningslös no soup for you
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Min pappa har alltid varit överviktig, typ 175 lång och vägt runt 90-100 kg tror jag. Nu lånade min brorsa som är 15 och också tjock en tshirt av pappa som passade bra på honom. 😛 Säger väl lite om att han också är tjock. Hittade en nyöppnad chipspåse och en dricka i en byrålåda också som han hade gömt där. 😄
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Kvarg = kesella? Nja, mer läst åt andra hållet. Kesella är kvarg, men kvarg måste inte vara Kesella. 🙂Precis som Brie = mögelost och Camembert = mögelost, så är inte mögelost = Brie.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Nja, mer läst åt andra hållet. Kesella är kvarg, men kvarg måste inte vara Kesella. 🙂 Precis som Brie = mögelost och Camembert = mögelost, så är inte mögelost = Brie. Jaha. Äckligt iaf.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 kesella är arlas namn på kvarg. precis som deras namn på cottage cheese är keso.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Fast man säger ju keso och kesella. Annars är man tönt.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Fast man säger ju keso och kesella. Annars är man tönt. ja, och vissa folk säger fortfarande rollerblades.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 ja, och vissa folk säger fortfarande rollerblades. Ja kanske, fast blejds säger man helst.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 jag säger kvarg. låter mer manligt än kesella. "Tja. Här sitter jag och äter kvarg" utstrålar något mer testosteron än "Men heeeej, jag har gjort en supernajs måltid av kesella!" 😛
Recommended Posts