Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jäääävlar vad söta dom där bilarna var. 😳 Min tunga försöker krypa ner i halsen på mig. Och det är en skum känsla när det inte är någon annans tunga som försöker göra det!

Annons
Postat

Trodde av någon anledning av Krokodil var mycket äldre, typ 30-40 eller nått. 🤪

Varför? För att jag är så vis? 🤪

Postat

Dingis! Gissa vad jag lyssnar på! 😮

Fel svar, Mount Eeire. ☺️

Wind's Poem? Du borde kolla upp lite andra grejer också om du vill, det är helt annat. Det mesta som heter Mount Eerie är mest akustisk gitarr.

Postat

Wind's Poem? Du borde kolla upp lite andra grejer också om du vill, det är helt annat. Det mesta som heter Mount Eerie är mest akustisk gitarr.

Yap! Du menar andra grejor me samma folk?

Postat

Nej, jag menar andra grejer med Michael Jackson och Twisted Sister.

Hej! Men asså, det kunde också tolkas som att du tyckte jag bara lyssnade på akustiskt, och borde utforska andra genres.. xD Fast okej, jag förstod väl att du inte menade så, så min dumma fråga förtjänade väl ditt dumma svar. 😛

Men vad ska jag söka på då FFS! 😠

Postat

Hej! Men asså, det kunde också tolkas som att du tyckte jag bara lyssnade på akustiskt, och borde utforska andra genres.. xD Fast okej, jag förstod väl att du inte menade så, så min dumma fråga förtjänade väl ditt dumma svar. 😛

Men vad ska jag söka på då FFS! 😠

Jaha... lyssnar du på spottan är väl Wind's Poem det enda med Mount Eerie som finns? Tough shit. Du får söka nån annanstans isåfall, han har gjort massor. Du kan se om det finns nåt med The Microphones på loskan annars, det är samma person.

Postat

Min tunga försöker krypa ner i halsen på mig. Och det är en skum känsla när det inte är någon annans tunga som försöker göra det!

Trigeminusneuralgi?

Postat

Tough shit.

Om du inte kan skaffa vänner, gå ut lite löst och prova om du kan skaffa fiender istället!

Det blir värre med åren, sägs det. Jag vet inte det.

Postat

Har du nån inspark eller nått sånt när skolan drar igång, dingis?

Vet inte, skulle tro det. Eller hoppas lite på det iaf så man får nån chans att lära känna folk utan att behöva anstränga sig lika mycket.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.