slejnard Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Jag är inte så säker på att du gillar det här men det är jag som growlar i det här bandet: http://www.myspace.com/synapticalternative Lyssnar å skriver. Är på mellanspelet nu. Coolt du kan både growla å sjunga! Lyssnade på Dimman för en stund sen. Den lät skitbra!
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Minns inte märket men tvn fanns på elgiganten och det var nån animerad pixarliknande film. Liknande kvalitet som att se Avatar 3D på bio å glasögonen är inga såna där 80´s---> 😎 . Hörde inget ljud dock. Kan tänka mig att priserna går ner på nåt år så jag håller ut med min gamla tjockTV tills den brakar ☺️ Ja, jag har också en riktigt dj**la fet fläsk-tv. Men de är pålitliga. Philips dessutom, så det lär nog ta tio år innan det blir denne nye Samsungen. Fast då finns det ju nåt annat... 😄
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Jag har en kompis på 25 som nästan bara lyssnar på Zarah Leander. Hur udda är det på en skala?
Krokodil Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Lyssnar å skriver. Är på mellanspelet nu. Coolt du kan både growla å sjunga! Lyssnade på Dimman för en stund sen. Den lät skitbra! thx man
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Friidrotts-VM börjar imon kl 10 på fm. Experterna tror på 2 medaljchanser för Sverige, två eventuella brons talas det om... Fast jag ska nog till stan och köpa solglasögon. 🙂
slejnard Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Kul med friidrott men jag tor att det är EM som börjar😕? Japp det är EM såg jag på google nu.
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 (redigerat) VA F*N!!! Blev utslängd härifrån helt plöstligt när jag satt och skrev. HAHA... då sa expertkommentatorn fel i tv förut, han sa Friidrotts-VM! Nåväl, nästa sommar är det kalas, då är det BÅDE friidrotts-VM OCH fotbolls-VM med Sverige (damer). Angelika i stavhopp kan ju bli hur stor som helst. 🙂 Redigerat 26 juli 2010 av debatt
slejnard Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Angelika i stavhopp kan ju bli hur stor som helst. 🙂 För att inte tala om hur lång man måste vara för att kliva upp över de höjderna! 😮
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 (redigerat) Synd att både Carolina Klüft och Christian Olsson försuttit sina chanser till att vara oöverträffade i historieböckerna inom överskådlig framtid. Klüft utan att det handlade om skador så ändrade hon inriktning, blev sedan skadad och Christian som hade oturen att skadas. "Bara han inte skadar sig", tänkte jag och såg en hel räcka VM-guld framför mig. Likadant med Klüften. Redigerat 26 juli 2010 av debatt
Overkill Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 Ligger här på golvet... Chillar och snackar Skit pon de floor
Krokodil Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 Nja, inte så farligt. Mest att jag har vänt på dygnet och lägger mig vid fem-sex varje natt. Och det är ju lite olyckligt om man händelsevis ska upp och jobba nästa dag.
debatt Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 Nja, inte så farligt. Mest att jag har vänt på dygnet och lägger mig vid fem-sex varje natt. Och det är ju lite olyckligt om man händelsevis ska upp och jobba nästa dag. Lite likadant här. Har ont i ögonmusklerna därför och svårt att fokusera skärpan naturligtvis!! Ögonen tar alltid mest stryk när jag sovit för lite. Så är det för mig alltså.
debatt Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 Jag har alltid haft väldigt svårt för folkmusik. Jag gillar i princip bara fämusik.
debatt Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 Jag brukar inte titta på klockan så väldigt ofta på förmiddagen, men nu har den stått på 11:11 tre olika dagar. 😳
Fidden Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 Eeeeh. Blixt-gordon. det var det enda som var kvar i kameraväg.
Fidden Postat 27 juli 2010 Postat 27 juli 2010 jag kommer ihåg när jag var typ 12 och Marlene Ottey tillhörde de äldsta kvinnliga sprintrarna. Om tomas brolin hade hållt på lika länge, hade han haft 9 år kvar på karriären.
Recommended Posts