Jump to content
Annons

Samarbete i Örebro?


Joe_Accordion

Recommended Posts

Hej!

Jag är 26 år undrar om det finns någon musikintresserad människa i Örebrotrakten som vill utbyta tankar kring musikproduktion. Det kan gälla att samarbeta eller att bara träffas över en öl och diskutera lite musiksnack.

Jag är keybordist och har en Yamaha PSR-3000 som låter grymt bra. Jag har även en mindre hemstudio som jag använder för mina låtar. Jag spelar även fiol och dragspel.

Jag är precis klar civilingenjör men eftersom jobben inte direkt haglar 😛 har jag fått mycket tid att ägna musiken. Förutom pop-genren är jag även intresserad av folkrock vilken man kan läsa mer om på mitt band FBAB:s hemsida http://fbab.info

Är du intresserad så hör gärna av dig!

Med vänlig hälsning,

Johannes LindforsÖrebro

E-post: johanneslindfors@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

synd--jag gick på musikhögskolan i Örebro förra året. Nu jobbar jag i Jönköping som Glad gitarrmagister. Inga moll 7 b 5 med stor nia här inte 🙂

Bara D och A7 + en och annan Run to the hills eller the tropper.

Henrik ( sökte du till Backstage med Gwendolyn eller?? Jag lirade gitarr där i 2 veckor. sedan fick jag nog. Jag var bara med i Sunne på den där "stora" dansbands festivalen) 😛

Henrik

Redigerat av Duende
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
va!?  Är det herr wadensten??  Kul med bekanta  ehrr...ansiken

Japp jag hamnade i Jönköping.  Träffade även Andreas på en studiedag.

Henrik (flamenco)

<Café Örebro>

Hej!

Känner du Andreas "Toya" Johansson?

</Café Örebro>

Redigerat av MusicNixon
Link to comment
Dela på andra sajter

Toya?! Jobbar han i karlskoga och på musikhögskolan som gitarrlärare?

Lite "slick" så där.. 😠

Ja, det är en gammal vän som jag lirat mycket ihop med. Vi växte upp i Falkenberg. Han jobbar i Karlskoga, men bor i Örebro.

Hälsa från mig om du springer på honom.

(Nu är det här en officiell Örebro-mingeltråd, kanske trådskaparen kan smälta in och rekrytera i minglet).

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...