Ruthless Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 (redigerat) Hej! 😛 Min dröm e att bli en internationell musiker o jag har varit lite osäker med mitt namn. Vet inte riktigt om jag borde ha mitt riktiga namn eller hitta på nåt artistnamn ... Iaf.. Jag Heter Abel Abraham. Så .. Vad tycker ni? är de ett bra artist namn? Vad tycker ni - på en skala 1-10 (1 är sämst - 10 är bäst) skriv gärna varför ni tycker de är bra/dåligt!! Tack 😄!! Redigerat 9 april 2010 av Ruthless
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Det finns väl sämre namn, det finns bättre. Kör på det om du vill. Beror väl lite på genre. Är det hiphop eller R&B så måste du heta Abe Narcotic.
Utan Namn Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Skulle säga att det beror helt och hållet på vilken genre det gäller. Vad gör du för musik?
aROCKER Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Ruthless sa: Hej! 😉 Min dröm e att bli en internationell musiker o jag har varit lite osäker med mitt namn. Vet inte riktigt om jag borde ha mitt riktiga namn eller hitta på nåt artistnamn ... Iaf.. Jag Heter Abel Abraham. Så .. Vad tycker ni? är de ett bra artist namn? Vad tycker ni - på en skala 1-10 (1 är sämst - 10 är bäst) skriv gärna varför ni tycker de är bra/dåligt!! Tack 😛!! Ruthless är coolare oavsett genre!
therocker Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Ta bort l:et från Abel, Abe Abraham är ju ett kanonartistnamn!!! Ruthless låter så, ehh så hänsynslöst på nåt sätt!
Hellpig Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 therocker sa: Ta bort l:et från Abel, Abe Abraham är ju ett kanonartistnamn!!! Ruthless låter så, ehh så hänsynslöst på nåt sätt! Det låter faktiskt helt ok och mycket bättre än Abel...
berra_- Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Skulle kunna tänka mig att det kommer någon cool rnb-snubbe som heter abel. Så är det RnB typ skulle väl bara det funka. Men måste säga att jag tycker att Abel Abraham låter som den nya robert johnson eller nåt. Så kör du jävligt gammal blues så varför inte 😉 Sen beror det ju på hur man blir marknadsförd också.
®offe Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Personligen tror jag inte det räcker med ett coolt artistnamn, du måste göra musik också! Men som nykomling kan du väl kalla dig "Babe-Abe"? (utt: Bejbejb) Vänligen R
Demonproducenten Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Ruthless sa: Komigen!! svara 😉 !! vad sägs om babel?
Linuz Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 (redigerat) Ruthless sa: Hej! 😛 Min dröm e att bli en internationell musiker o jag har varit lite osäker med mitt namn. Vet inte riktigt om jag borde ha mitt riktiga namn eller hitta på nåt artistnamn ... Iaf.. Jag Heter Abel Abraham. Så .. Vad tycker ni? är de ett bra artist namn? Vad tycker ni - på en skala 1-10 (1 är sämst - 10 är bäst) skriv gärna varför ni tycker de är bra/dåligt!! Tack 😄!! Någon nämnde Ruthless som artistnamn, men det är redan taget av en holländs DJ...om jag inte missminner mig. Redigerat 14 april 2010 av Linuz
aROCKER Postat 15 april 2010 Postat 15 april 2010 Linuz sa: Någon nämnde Ruthless som artistnamn, men det är redan taget av en holländs DJ...om jag inte missminner mig. Se där vilken feeling man har! 😛
Ruthless Postat 23 april 2010 Trådstartare Postat 23 april 2010 Utan Namn sa: Skulle säga att det beror helt och hållet på vilken genre det gäller.Vad gör du för musik? pop, r'n'b, disco o kanske rock(inte hårdrock tho..) 😮!!
saverman Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 Kasta om bokstäverna och kör på "Able". Fortafarande ditt namn men samtidigt lite ordlek.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.