Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Det var inte så lyckat att jag vänt på dygnet så jäkla mycket och skulle till läkaren 10:45 idag. 😕 Lade mig typ 12 men somnade typ inte förrän drygt kl 4 och vaknade 8:30.. Phett trött! xD

Postat
En ambitiös studieplan är att jag väljer nationalekonomi som inriktning och att jag första terminen även läser Tillämpad statistik (15 hp) på halvfart. När jag sedan är klar med min kandidat söker jag master i nationalekonomi och termin 3 när man är fri att göra lite valfritt tar jag företagsekonomi. Nationalekonomi är faktiskt kul och tror det är mer något jag kan tänka mig att jobba med än statskunskap (framförallt eftersom det är mycket svårare med jobb om man är statsvetare). Företagsekonomi och statistik är kanske inte jättekul, men det lär vara bra meriter.

Måste va lätt att va nationalekonom. Det är bara att upprepa alla andra nationalekonomers högervridna åsikt.

Postat

Jag tror jag är lite dum i huvet... jag ringde och beställde pianostämning och han föreslog halv fem som tid, och jag bara glatt tackade ja fast det hade vart mycket bättre om han kom tidigare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.