Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 🙂🥰🥰 Jag saknar den lilla rackaren. 🙁 Micke vill ha pusseh.
Micke H Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Micke vill ha pusseh. Micke har redan pusseh. Men han vill ha päls-kärlek!
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Det var inte så lyckat att jag vänt på dygnet så jäkla mycket och skulle till läkaren 10:45 idag. 😕 Lade mig typ 12 men somnade typ inte förrän drygt kl 4 och vaknade 8:30.. Phett trött! xD
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 En ambitiös studieplan är att jag väljer nationalekonomi som inriktning och att jag första terminen även läser Tillämpad statistik (15 hp) på halvfart. När jag sedan är klar med min kandidat söker jag master i nationalekonomi och termin 3 när man är fri att göra lite valfritt tar jag företagsekonomi. Nationalekonomi är faktiskt kul och tror det är mer något jag kan tänka mig att jobba med än statskunskap (framförallt eftersom det är mycket svårare med jobb om man är statsvetare). Företagsekonomi och statistik är kanske inte jättekul, men det lär vara bra meriter. Måste va lätt att va nationalekonom. Det är bara att upprepa alla andra nationalekonomers högervridna åsikt.
slejnard Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 (redigerat) han försöker se ut som: 😕 edit: mr bean alltså Redigerat 9 april 2010 av slejnard
SadamJR Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Funderar på att raka mej. Har inte rakat mej på 3 veckor nu igen. Tufft för fidden som måste raka sej varje dag.
Pico Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nudlar och en folköl till lunch. Usch, nästan sorgligt mycket ungkarl över det. xD
Memphis Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Nudlar och en folköl till lunch. Usch, nästan sorgligt mycket ungkarl över det. xD 😕
Dingbats Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Jag tror jag är lite dum i huvet... jag ringde och beställde pianostämning och han föreslog halv fem som tid, och jag bara glatt tackade ja fast det hade vart mycket bättre om han kom tidigare.
Recommended Posts