Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

ganska cool final ändå. Ovetjkin, Kovaltjuk, Malkin och Jagr. Storstjärnorna gick till final. Ska nog se den om den sänds på webtv. Bra målvakter också, lär väl bli Vokoun mot Varlamov.

Postat

mäh vafan... tydligen har min farmor haft cancer, eller så har hon fortfarande. 😑 var inne på sjukhuset för något annat så hittade dom en cysta i tarmen (som hon hade för några år sen med) och sen när dom tagit bort den så var det cancer i den. förhoppningsvis tog dom cancern i ett tidigt stadie, men kan finnas på andra ställen med. 😱🙂

Postat

Fidden, om man kokar ägg och så spricker äggen så det blir "hål" (alltså inte bara är en spricka utan spruckit så vitan kommit ut i vattnet), är det för att det kokar för mycket?

Postat
Fidden, om man kokar ägg och så spricker äggen så det blir "hål" (alltså inte bara är en spricka utan spruckit så vitan kommit ut i vattnet), är det för att det kokar för mycket?

Bör det inte vara iom att jag kokade ägg i typ 30min på högsta värmen

Postat (redigerat)

Haft sjukt najs dag ändå. Vi satt ute i skinande solen och tentapluggade, jag är jävulskt grym på allt nu. 😲 Avslutade me pizza och hockey. xD'

edit, glömde såklart att det var ett flertal lättklädda tjejer som solade. 😛🙂

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.