Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Vet inte om vi åkte med samma tåg, åkte ditt genom köping typ 16:30? isåfall gjorde vi det 🥰

Postat
Vet inte om vi åkte med samma tåg, åkte ditt genom köping typ 16:30? isåfall gjorde vi det 😄

nä jag åkte x2000 från stockholm till göteborg. men sen stod vi stilla en kvart utanför skövde och efter det fick vi åka i max 80 km/h. blev två timmar sen 🥰

Postat
nä jag åkte x2000 från stockholm till göteborg. men sen stod vi stilla en kvart utanför skövde och efter det fick vi åka i max 80 km/h. blev två timmar sen 🥰

ah, då var du säkert i ett par tåg bakom oss, vi rullade på hyfsat till falköping. sen stod vi också i tågkön.

Postat

tack. inte optimal uppladdning direkt med tråkiga besked, men får försöka använda det som tändvätska.

Postat
Varför last fm? Jag älskar last fm. Hade gärna gift mig med last fm om det nu hade varit möjligt.

Pallar inte vara så kontrollfreak.

Postat
Dingbats.

ursäkta nyfikenheten men jag är så enormt nyfiken att veta om du har varit till kyrkan idag!? 🥰 Kyrkan i detta fall betyder systembolaget.

Kommer aldrig att glömma mitt första besök för snart 20 år sen..

Gjorde icke det! Kände inget behov direkt.

drloop (oregistrerad)
Postat

Skall det vara så jädra svårt att hitta någon som har lust att sjunga.... umph...

drloop (oregistrerad)
Postat
morsan har tydligen fått cancer 🙁

🙁

drloop (oregistrerad)
Postat

Inter leder.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.