Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Var hos en kompis som bor i Gamla Enskede i en stor jävla fin villa och han har världens mysigaste rum i källaren JAG VILL BO DÄR

Palla gamla gymnasie"kompisar" som grattar en på fejan.

Postat

F.ö. har jag fått oskäligt mycket pengar idag och jag var tät redan innan så nu måste jag bränna lite på nån kul musikpryl som jag aldrig riktigt kommer använda.

Postat
F.ö. har jag fått oskäligt mycket pengar idag och jag var tät redan innan så nu måste jag bränna lite på nån kul musikpryl som jag aldrig riktigt kommer använda.

Köp en kazoo i äkta plast!

Postat
varföre?

För jag går runt och tänker på dagarna på "hur ska jag formulera det här i dagboken" istf att uppleva saker. Jag läser ändå i princip aldrig gamla anteckningar så det är skit samma vilket som. Dessutom kan jag lägga mig när jag vill lägga mig och inte behöva lägga på en halvtimme för dagboksskrivande.

Postat
Hur gick modellgrejen förresten?

Det var inte till en tidning, det ska tydligen vara en sån där grej med hål för huvena som man kan ställa sig bakom du vet. Det gick bra, jag var narkossköterska.

Hur länge ska du vara i vbg? Helgen bara har jag för mig jag hörde förresten.

Postat (redigerat)
Nu är jag ensam läsare, så jag ger mig på en bajsning och så blir det gonatt.

Nej, Memphis Tennessee has arrived. 🙂

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.