Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)

Det går inte att ratta fram lite annat ljud ur dem?

Köpa en liten expansion av programmet med fler, bättre cymbaler?

Byta produkten mot en annan?

Köra cymbaler från ett annat trumprogram, samtidigt?

Redigerat av debatt
Postat

Det var jobbigt. Två timmar tog det att läsa 43 sidor. Sämre sidosnitt den här gången för det var så tät text.

Postat
Det var jobbigt. Två timmar tog det att läsa 43 sidor. Sämre sidosnitt den här gången för det var så tät text.

Nu börjar det likna nåt! 120 / 43 = nästan 3 minuter per sida.

Jag har alltid trott att de som sitter med romaner på 650 sidor

på tåget bluffar.

En sån sten skulle ju ta 1950 minuter = 32,5 timmar att läsa.

Inte hinner de det på väg till Sthlm som vissa påstår.

Postat
Jag har alltid trott att de som sitter med romaner på 650 sidor

på tåget bluffar.

En sån sten skulle ju ta 1950 minuter = 32,5 timmar att läsa.

Inte hinner de det på väg till Sthlm som vissa påstår.

Det beror på vart de åker ifrån.

Postat

woäää. bakis som fan idag. xD vi drack tequila suicide, man snortar saltet och sprutar citronen i ögat och så tar man shotten som man knappt känner för det gör så jävla ont i näsan och ögat. 🙂

Postat
woäää. bakis som fan idag. xD vi drack tequila suicide, man snortar saltet och sprutar citronen i ögat och så tar man shotten som man knappt känner för det gör så jävla ont i näsan och ögat. 🙂

gÖR JAG VARJE DAG...

Oops

Postat
beställt skateboard 😮

Härligt! Den du visade?

Jag drömde att jag impulsköpte en longboard (för 3000), men så tröttnade jag och bytte den mot en vanlig bräda.

Har du några skateskor då?

Postat
Härligt! Den du visade?

Jag drömde att jag impulsköpte en longboard (för 3000), men så tröttnade jag och bytte den mot en vanlig bräda.

Har du några skateskor då?

Ja, precis.

Nej det har jag inte.

Postat

Det kan vara bra att ha det. Vanliga dojor slits jävligt fort mot grippen. Kan vara bra att köra med liquisole eller förstärka med silvertejp längs med yttersidorna av skorna.

Postat

Mm, får väl köpa det sen. Till en början är det ju mest att kunna åka på den som gäller och då är det väll inte så farligt? Kan tänka mig att den riktiga slitningen är när man gör ollies t.ex och foten glider uppåt på brädan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.