Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kanske därför en snubbe bajsade ner sig.

Jag gick i samma skola som honom på gumnasiet. 🙂

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Kul när man suttit med ett sjukt saftigt tal i hållfastighet i över två timmar, Har nästan tre st A4-blad me beräkningar och så e det helt åt skogen fel när man kollar svaret.. SÄÄH!! xD

Postat

Det e studentbostads-fest sen! 😮 Men e inte jättepepp idag.. 🙂 Får försöka komma på humör me partylistan.

Postat
Kul när man suttit med ett sjukt saftigt tal i hållfastighet i över två timmar, Har nästan tre st A4-blad me beräkningar och så e det helt åt skogen fel när man kollar svaret.. SÄÄH!! xD

haha, jag trodde du skulle hålla ett långt tal om hållfasthet xD

Postat
haha, jag trodde du skulle hålla ett långt tal om hållfasthet xD

🙂

Nä, det hade jag inte orkat. xD

Postat

var på stan förut, kollade på fotbollsskor. hittat vilka jag ska köpa, men sen blev jag tveksam ifall jag hade tillräckligt med pengar på kortet så jag köpte inga. åt däremot en mcflurry daim med kolasås, sen gick jag hem och nu kollar jag på life of ryan.

Postat
var på stan förut, kollade på fotbollsskor. hittat vilka jag ska köpa, men sen blev jag tveksam ifall jag hade tillräckligt med pengar på kortet så jag köpte inga. åt däremot en mcflurry daim med kolasås, sen gick jag hem och nu kollar jag på life of ryan.

Soft. 🙂

Postat

o jag storhandlade för typ 300. ska bli matlådor för två veckor. fast jag orkar inte laga dem idag.

Postat
vad gör du för något då?

en lasagne med fetaost, spenat och morötter, och en gryta med bönor, quinoa och morötter..

Postat
ja det är grymt varmt...härligt ändå

nygrillad

nu läste jag fel IGEN!

Nyknullad... 😄

hade varit nåt ⚠️

Postat

Nyrakad, nysnaggad, nyduschad, har lyssnat på massa ösig musik men e ändå inte på festhumör.. 😄 Men brukar komma igång när jag väl e där.

Postat (redigerat)

INTE EN ARMHÅLA SKA LÄMNAS TORR IKVÄLL!! ERA JÄÄÄVLA KNÄPPSKALLARRRRRR! 😄

UTS UTS ⚠️

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.