Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

drloop (oregistrerad)
Postat

ähhh, vakna tidigt. damn.

Postat (redigerat)
oj! ett tips är att kolla försäkring, en kompis brorsa krossade armbågen när han ramlade från ett träd en gång och han fick typ 30 000.

Jag fick oxå pengar, och snart får jag mer för invaliditet, för det har inte läkt så bra som tur är.

Redigerat av SadamJR
Postat

tillbaks efter en kort löprunda i monstertempo. Det jobbiga är att jag måste springa minst det tempot i 21 km för att klara mitt tidsmål... xD

får nog ändra mitt mål. till att komma i mål. undrar om det är nån som gjort det förresten, blivit så upphetsad över tiden så att han kommit i brallan.

Postat
tillbaks efter en kort löprunda i monstertempo. Det jobbiga är att jag måste springa minst det tempot i 21 km för att klara mitt tidsmål... xD

får nog ändra mitt mål. till att komma i mål. undrar om det är nån som gjort det förresten, blivit så upphetsad över tiden så att han kommit i brallan.

Kanske därför en snubbe bajsade ner sig.

Postat

Låter som en underbar drog...

"Effekterna är bland annat muntorrhet, rodnader, svettningar, illamående, hjärtklappning, dödsångest, hallucinationer, personlighetsförändringar. Symptomen uppkommer tre till sex timmar efter intag och går över på ett till två dygn."

Ungefär samma effekt som TV4 med andra ord.

Postat
Äre nån som vet hur länge konditoriet har öppet idag? :rolleyes:

Jag kollade upp det, de har öppet tills de stänger.

drloop (oregistrerad)
Postat

Gott ny har jag satt en mix på en av mina låtar.

Phuii, trött på den dxxxxxx låten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.