Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Det är typ månadens höjdpunkt att få Buffé från ICA, för då får man se vad man får specialrabatt på. 😄

Är det typ ett reklamblad?

😄

Postat
alltså inte ens en tusenlapp var. Swedbank räknar med cirka 3000 på mat tror jag, klart som fan man inte klarar sig på CSN då.

Det är svårt att komma under 1500, men det är klart, då räknar jag ju med toapapper, schampoo, tandkräm, tvål, rakkräm, hyvlar, tvättmedel, diskmedel m.m.

😄

Postat
Det är svårt att komma under 1500, men det är klart, då räknar jag ju med toapapper, schampoo, tandkräm, tvål, rakkräm, hyvlar, tvättmedel, diskmedel m.m.

😄

Ja, allt ingår. Handlade för typ 1800 med ica-kortet förra månaden, och även om pazo betalade ibland så drar jag alltid ica-kortet innan.

Postat
Ska du göra i sommar Saddam? Resa nått?

Det blir nog inte nåt särskilt. Har aldrig varit så intresserad av att resa. Vad ska du göra?

Postat

jag tror jag ligger på 1500:- ungefär, denna månad på 2000 för att jag köpt en stor kastrull o en film på matkontot 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Ujuj, vill nog inte veta vad jag spenderar på mat.

Lyxar till det titt som tätt med goa dyra grejer.

Postat

Om man jobbar så kan man ju lägga mer. Har man 8140 i månaden och en hyra på 3500 så är det dock viktigare att hålla koll på matkostnaden. 😄

Postat

Just det. OK undrade vart jag skulle resa. Åker en kort runda till nånstans mitt i Europa. På vägen hem stannar jag i Stockholm 3-5 juni. Ska ACDC-á lite minsann 😄 !!! Så om nån vill IRL-a över en pripps blå innan konserten så är jag på. Finns det nå bra ölhak i hufvudstan nära stadion? 😄

Postat
Om man jobbar så kan man ju lägga mer. Har man 8140 i månaden och en hyra på 3500 så är det dock viktigare att hålla koll på matkostnaden. 😄

Och har man soc har man väl ca 1600 till mat.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.