Fidden Postat 8 maj 2010 Trådstartare Postat 8 maj 2010 Nä, nu tar jag av mig träningskläderna för andra gången idag... utan att ha tränat en endaste minut. orkar inte.
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Nä, nu tar jag av mig träningskläderna för andra gången idag... utan att ha tränat en endaste minut. orkar inte. Det är bra, man ska inte orka så mycket.
Fidden Postat 8 maj 2010 Trådstartare Postat 8 maj 2010 Det är bra, man ska inte orka så mycket. jag önskar att jag orkade orka, men jag orkar inte orka orka.
Fidden Postat 8 maj 2010 Trådstartare Postat 8 maj 2010 orka är ett ganska fult ord. låter som ett verb som Saruman skulle kunna använda.
Fidden Postat 8 maj 2010 Trådstartare Postat 8 maj 2010 jaha.. nähä.. om man skulle fixa nåt å käka då.
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 orka är ett ganska fult ord. låter som ett verb som Saruman skulle kunna använda. Bara för att de heter orker de där hemskingarna.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Provade att dricka en matsked olivolja. Det brände i hela halsen, trodde jag skulle brinna upp! Har ni provat det?
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Men vafan, debatt! Du har smittat mig! Nu har jag tappat rösten!
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Det var nån som skrev att Dingbats var ful. Det tycker jag inte alls! Har för mig att det var en bild upplagd här för ett bra tag sedan på en Dingbats utomhus nånstans i såna där gympadojor eller nåt... Har för mig det var gräs eller löv på bilden också, en del blöta... Nåt blått klädesplagg kanske? Hur går det med optikern? Skulle du få gjort något med stabilitet i riktningshänseende för ögat? Åtgärda någon slags skelhet? Eller har jag drömt det...
slejnard Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Provade att dricka en matsked olivolja. Det brände i hela halsen, trodde jag skulle brinna upp! Har ni provat det? Nej. Har du testat starksprit?
Pazo Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Käkade fyra cheeseberugare innan... hur sjukt gott som hellst xD hade iof inte ätit sen 8.30 heller så 😆
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Det var nån som skrev att Dingbats var ful. Det tycker jag inte alls! Har för mig att det var en bild upplagd här för ett bra tag sedan på en Dingbats utomhus nånstans i såna där gympadojor eller nåt... Har för mig det var gräs eller löv på bilden också, en del blöta... Nåt blått klädesplagg kanske? Stöter du på mig? Hur går det med optikern? Skulle du få gjort något med stabilitet i riktningshänseende för ögat? Åtgärda någon slags skelhet? Eller har jag drömt det... Jag har redan vart i oändliga svängar hos ögonläkare och hej och hå, så det är klart. Nu är det bara bågarna som jag väntar på + eventuellt sexuellt umgänge med attraktiv optiker.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 (redigerat) Stöter du på mig? Jag har redan vart i oändliga svängar hos ögonläkare och hej och hå, så det är klart. Nu är det bara bågarna som jag väntar på + eventuellt sexuellt umgänge med attraktiv optiker. Nej, ville bara korrigera ett uttalande. Innebär det att du blivit opererad eller fått ett träningsprogram för ögonen? Redigerat 8 maj 2010 av debatt
SadamJR Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Nä, nu tar jag av mig träningskläderna för andra gången idag... utan att ha tränat en endaste minut. orkar inte. Så blir det när man ingår i den överbetalda proppmätta överklassen.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Nej. Har du testat starksprit? Ja, men detta var värre! Ska det vara så? Måste ha sår i matstrupen. 😆
SadamJR Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Provade att dricka en matsked olivolja. Det brände i hela halsen, trodde jag skulle brinna upp! Har ni provat det? Olivolja är så innihelvete överskattat, precis som bärnässås och pesto.
SadamJR Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Det var nån som skrev att Dingbats var ful. Det tycker jag inte alls! Har för mig att det var en bild upplagd här för ett bra tag sedan på en Dingbats utomhus nånstans i såna där gympadojor eller nåt... Har för mig det var gräs eller löv på bilden också, en del blöta... Nåt blått klädesplagg kanske? Hur går det med optikern? Skulle du få gjort något med stabilitet i riktningshänseende för ögat? Åtgärda någon slags skelhet? Eller har jag drömt det... Det var jag som skrev att han var för ful när han ville sätta på mej. Antar att du ställer upp då.
slejnard Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Så blir det när man ingår i den överbetalda proppmätta överklassen. Onödigt. Ska folk behöva be om ursäkt för att ha fått jobb nuförtiden?
Recommended Posts