Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Nä, nu tar jag av mig träningskläderna för andra gången idag... utan att ha tränat en endaste minut. orkar inte.

Postat
Nä, nu tar jag av mig träningskläderna för andra gången idag... utan att ha tränat en endaste minut. orkar inte.

Det är bra, man ska inte orka så mycket.

Postat
Det är bra, man ska inte orka så mycket.

jag önskar att jag orkade orka, men jag orkar inte orka orka.

Postat

orka är ett ganska fult ord. låter som ett verb som Saruman skulle kunna använda.

Postat
orka är ett ganska fult ord. låter som ett verb som Saruman skulle kunna använda.

Bara för att de heter orker de där hemskingarna.

Postat

Det var nån som skrev att Dingbats var ful. Det tycker jag inte alls! Har för mig att det var en bild upplagd här för ett bra tag sedan på en Dingbats utomhus nånstans i såna där gympadojor eller nåt... Har för mig det var gräs eller löv på bilden också, en del blöta... Nåt blått klädesplagg kanske?

Hur går det med optikern? Skulle du få gjort något med stabilitet i riktningshänseende för ögat? Åtgärda någon slags skelhet? Eller har jag drömt det...

Postat
Det var nån som skrev att Dingbats var ful. Det tycker jag inte alls! Har för mig att det var en bild upplagd här för ett bra tag sedan på en Dingbats utomhus nånstans i såna där gympadojor eller nåt... Har för mig det var gräs eller löv på bilden också, en del blöta... Nåt blått klädesplagg kanske?

Stöter du på mig?

Hur går det med optikern? Skulle du få gjort något med stabilitet i riktningshänseende för ögat? Åtgärda någon slags skelhet? Eller har jag drömt det...

Jag har redan vart i oändliga svängar hos ögonläkare och hej och hå, så det är klart. Nu är det bara bågarna som jag väntar på + eventuellt sexuellt umgänge med attraktiv optiker.

Postat (redigerat)
Stöter du på mig?

Jag har redan vart i oändliga svängar hos ögonläkare och hej och hå, så det är klart. Nu är det bara bågarna som jag väntar på + eventuellt sexuellt umgänge med attraktiv optiker.

Nej, ville bara korrigera ett uttalande.

Innebär det att du blivit opererad eller fått ett träningsprogram för ögonen?

Redigerat av debatt
Postat

Så blir det när man ingår i den överbetalda proppmätta överklassen.

Postat
Provade att dricka en matsked olivolja. Det brände i hela halsen, trodde jag skulle brinna upp! Har ni provat det?

Olivolja är så innihelvete överskattat, precis som bärnässås och pesto.

Postat

Det var jag som skrev att han var för ful när han ville sätta på mej. Antar att du ställer upp då.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.