Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
jag har slutat med tighta helt å hållet iom min utstickande mage ☺️

😄

Men man kan ju liksom dricka öl och äta chips utan att gå upp så länge man tränar. Men antar att det har gått sådär me det då? 😄

Postat
Vad hoppas du ska hända där?

Ja du, att de tar blodprover och svalgodling till att börja med så de vet vilken bakterie eller virus jag drabbats/drabbades av samt crp (snabbsänka) och blodbildstatus och om det är svampinfektion som tillstött efter penicillinbehandlingen samt reflux test och att de kanske framförallt genomför en laryngoskopi så jag får reda på varför jag inte har någon röst, genom att halsläkaren studerar stämbanden. Den sker då indirekt med lampa och spegel eller direkt med kamera och inspelning nere i strupen.

Egentligen skulle proverna enligt praxis redan ha genomförts inom 1 vecka och det sistnämnda inom 4 veckor för att utesluta cancer.

Nu har det gått drygt 6 veckor.

Jag fick tilltvinga mig en snabbremiss som jag tog kopia på och sänder med brevet till sjukhusets ÖNH-mottagning. Annars skulle jag få vänta ytterligare 2 veckor.

Det är jag själv som begär ovanstående prover och undersökningar.

Postat

Hej ja e en flummig tjej på 13 jordsnurr som vill ha en brevvän!!! Ja gillar & shoppa o hänga med mina flummiga kompisar, dom e assköna XD Jag bor i Katrineholm........ja vill hälst ha en kille som brevän som e minst 14 år!

Postat
ROBYN ÄR FAN GRYM OCH HET!

I WOULD TAP THAT IN A HEARTBEAT

Det är min mammas idol.

Förutom Santana och Metallica då...

Postat
Varför är reaper bra?

hehe, jag råkade faktiskt läsa Reaper när jag läste Slejjis inlägg. ☺️😄

Jo, det är frivilligt att betala (tekniskt sätt gratis alltså). Det är smidigt att jobba med. Finns som 64bitars oxå ifall man behöver det. Men annars är det väl som en vanlig Daw liksom.

Postat
Hej ja e en flummig tjej på 13 jordsnurr som vill ha en brevvän!!! Ja gillar & shoppa o hänga med mina flummiga kompisar, dom e assköna XD Jag bor i Katrineholm........ja vill hälst ha en kille som brevän som e minst 14 år!

Och jag som trodde du va en pöjk. Förklarar en del.

Postat
Och jag som trodde du va en pöjk. Förklarar en del.

Meh varför svarar du lixom, du e ju knappast 14 år lr??? Tycker du om hästar???

Postat
hehe, jag råkade faktiskt läsa Reaper när jag läste Slejjis inlägg. ☺️😄

Jo, det är frivilligt att betala (tekniskt sätt gratis alltså). Det är smidigt att jobba med. Finns som 64bitars oxå ifall man behöver det. Men annars är det väl som en vanlig Daw liksom.

Själv ska jag köpa acoustica mixcraft och en elgitarr. Sen jävlar.

Postat
Ja du, att de tar blodprover och svalgodling till att börja med så de vet vilken bakterie eller virus jag drabbats/drabbades av samt crp (snabbsänka) och blodbildstatus och om det är svampinfektion som tillstött efter penicillinbehandlingen samt reflux test och att de kanske framförallt genomför en laryngoskopi så jag får reda på varför jag inte har någon röst, genom att halsläkaren studerar stämbanden. Den sker då indirekt med lampa och spegel eller direkt med kamera och inspelning nere i strupen.

Egentligen skulle proverna enligt praxis redan ha genomförts inom 1 vecka och det sistnämnda inom 4 veckor för att utesluta cancer.

Nu har det gått drygt 6 veckor.

Jag fick tilltvinga mig en snabbremiss som jag tog kopia på och sänder med brevet till sjukhusets ÖNH-mottagning. Annars skulle jag få vänta ytterligare 2 veckor.

Det är jag själv som begär ovanstående prover och undersökningar.

Skämt åsido, hur illa är det?

Postat
😄

Men man kan ju liksom dricka öl och äta chips utan att gå upp så länge man tränar. Men antar att det har gått sådär me det då? 😄

INte om man blev tjock pga det och sen försöker få ner magen samitidigt som man tränar och fortsätter äta chips å dricka öl... då är det enda som gäller att sluta med all mat som innehåller dåligt öht... och sluta äta mkt öht och börja träna som fan ☺️

Postat
INte om man blev tjock pga det och sen försöker få ner magen samitidigt som man tränar och fortsätter äta chips å dricka öl... då är det enda som gäller att sluta med all mat som innehåller dåligt öht... och sluta äta mkt öht och börja träna som fan ☺️

iofs sant. xD

Postat
Skämt åsido, hur illa är det?

Illa. Vet väl mer efter undersökningarna som bör bli av.

Lite underligt också att folk behandlar en som imbecill och dessutom döv när man inte kan prata.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.