Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Utgångsläget ska väl vara att alla är som folk är mest om man inte uttrycker nåt annat.

"Fan vad kul!" tycker jag uttrycker rätt känsla mer precist än det fullständigt överdrivna "Fan vad kul! XD". Onödigt att låtsas vara mycket gladare än man är hela tiden. Det är som folk som tar illa upp om man inte avlutar sms med "<3".

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Hur många är det som är i finalen, Micke?

Jag vet inte om jag sa grattis förut, var på väg men blev kanske inte av. xD Men grattis! 😎 Är det längre speltid i finalen också?

Postat
Utgångsläget ska väl vara att alla är som folk är mest om man inte uttrycker nåt annat.

"Fan vad kul!" tycker jag uttrycker rätt känsla mer precist än det fullständigt överdrivna "Fan vad kul! XD". Onödigt att låtsas vara mycket gladare än man är hela tiden. Det är som folk som tar illa upp om man inte avlutar sms med "<3".

<3 är det löjligaste ever on the internet.

"Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 🙂 efteråt så låter han genast mycket trevligare.

Hur många är det som är i finalen, Micke?

Jag vet inte om jag sa grattis förut, var på väg men blev kanske inte av. xD Men grattis! 😎 Är det längre speltid i finalen också?

THÄNKS! 😄 Jag tror det är tio band igen, men är inte säker. Vi har inte fått full information än, dom ville först få bekräftat om vi ville fortsätta eller ej. Dum fråga. 😄

Samma speltid dock.

Postat
<3 är det löjligaste ever on the internet.

"Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 😄 efteråt så låter han genast mycket trevligare.

THÄNKS! 😄 Jag tror det är tio band igen, men är inte säker. Vi har inte fått full information än, dom ville först få bekräftat om vi ville fortsätta eller ej. Dum fråga. 😎

Samma speltid dock.

En som gick en klass över mig på gymnasiet har avslutat ALLA statusuppdateringar på facebook med "*Cissi <3*" sen han och hans flickvän blev tillsammans för ett år sen. Ge-hey.

Postat
"Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 😄 efteråt så låter han genast mycket trevligare.

Ja, det kan jag hålla med om. 🙂 är inte så farligt. Men folk använder ju sällan 🙂, de skriver 😄 eller 😎 eller xD när de menar "hehe, vad skoj".

Postat
Nej, hellre överdrivet uttrycksfull för då kan jag tyda dina poster bättre. Annars kan jag omöjligt veta om du är seriös eller ej, om du skämtar eller ej, om du är sarkastisk eller ej.

Håller med.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.