Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Utgångsläget ska väl vara att alla är som folk är mest om man inte uttrycker nåt annat. "Fan vad kul!" tycker jag uttrycker rätt känsla mer precist än det fullständigt överdrivna "Fan vad kul! XD". Onödigt att låtsas vara mycket gladare än man är hela tiden. Det är som folk som tar illa upp om man inte avlutar sms med "<3".
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hur många är det som är i finalen, Micke? Jag vet inte om jag sa grattis förut, var på väg men blev kanske inte av. xD Men grattis! 😎 Är det längre speltid i finalen också?
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Från och med nu ska jag tolka "xD" som "xtreme doggystyle".
Micke H Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Utgångsläget ska väl vara att alla är som folk är mest om man inte uttrycker nåt annat. "Fan vad kul!" tycker jag uttrycker rätt känsla mer precist än det fullständigt överdrivna "Fan vad kul! XD". Onödigt att låtsas vara mycket gladare än man är hela tiden. Det är som folk som tar illa upp om man inte avlutar sms med "<3". <3 är det löjligaste ever on the internet. "Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 🙂 efteråt så låter han genast mycket trevligare. Hur många är det som är i finalen, Micke? Jag vet inte om jag sa grattis förut, var på väg men blev kanske inte av. xD Men grattis! 😎 Är det längre speltid i finalen också? THÄNKS! 😄 Jag tror det är tio band igen, men är inte säker. Vi har inte fått full information än, dom ville först få bekräftat om vi ville fortsätta eller ej. Dum fråga. 😄 Samma speltid dock.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 <3 är det löjligaste ever on the internet. "Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 😄 efteråt så låter han genast mycket trevligare. THÄNKS! 😄 Jag tror det är tio band igen, men är inte säker. Vi har inte fått full information än, dom ville först få bekräftat om vi ville fortsätta eller ej. Dum fråga. 😎 Samma speltid dock. En som gick en klass över mig på gymnasiet har avslutat ALLA statusuppdateringar på facebook med "*Cissi <3*" sen han och hans flickvän blev tillsammans för ett år sen. Ge-hey.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 "Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 😄 efteråt så låter han genast mycket trevligare. Ja, det kan jag hålla med om. 🙂 är inte så farligt. Men folk använder ju sällan 🙂, de skriver 😄 eller 😎 eller xD när de menar "hehe, vad skoj".
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Nej, hellre överdrivet uttrycksfull för då kan jag tyda dina poster bättre. Annars kan jag omöjligt veta om du är seriös eller ej, om du skämtar eller ej, om du är sarkastisk eller ej. Håller med.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Folk som är glada har inget intellekt. Nu ska jag till skolan.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Vår föreläsare stavade "Keynes" som "Keines" idag. Är ju typ som om en präst skulle stava "Moses" som "Mosäs".
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 jag talar Ja, och till vilken nytta kan man ju fråga sig då.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 japp, först fixade du punkan två gånger men nu fixade du den igen.
Pazo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 japp, först fixade du punkan två gånger men nu fixade du den igen. va? 😕
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Du fixade jag punkan, dvs skaffade punkan. Sen fixade du den, dvs lagade den. xD
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 japp, först fixade du punkan två gånger men nu fixade du den igen.
Recommended Posts